خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز خبر داد:

دوره‌های آموزش الکترونیکی جایگاه زن در فرهنگ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۲

از افزایش دوره های آموزشی به ویژه در حوزه زنان استقبال خواهیم کرد چرا که بخش قابل توجهی از جمعیت این استان را زنان تشکیل می دهند

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی جایگاه زن در فرهنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، شاهپور رستم‌زاده با اعلام این خبر بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ آموزش در بین این قشر تأثیرگذار در جامعه تاکید کرد و افزود: توسعه فرهنگ توسط زنان در جامعه دو بعد دارد، که بعد نخست، بعد خانوادگی است که در آن به پرورش فرزندان و ایجاد محیطی سالم در خانواده و بین اعضای خانواده است که پرداخته می‌شود و بعد دوم آنجایگاه زنان در اجتماع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز ادامه داد: کمک به حفظ نظم، امنیت و سلامت اجتماعی توسط زنان جایگاه بانوان را در فرهنگ شاخص و برجسته می‌سازد.

وی همچین با اشاره به نوپا بودن استان البرز بیان کرد: از افزایش دوره‌های آموزشی به ویژه در حوزه زنان استقبال خواهیم کرد چرا که بخش قابل توجهی از جمعیت این استان را زنان تشکیل می‌دهند و همین نقش به‌سزایی چه در پرورش افراد، جامعه و چه مدیریت خانه و خانواده بر عهد ه دارند و می‌توانند سربازان خوبی برای پیشبرد اهداف کشور و نظام باشند.

وی در ادامه استفاده از تمامی ظرفیت زنان در استان البرز را جهت تحکیم خانواده‌ها و حضور پررنگ‌تر در اجتماع خواستار شد و افزود: خواهران شاغل در ادارات دولتی بازوان قدرتمند اجرایی در استان و از مهم‌ترین عوامل پیش برنده سیاست‌های نظام در قبال زنان البرزی هستند.

رستم‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد تا استانداری البرز با تقویت سیستم آموزشی از راه دور و دوره‌های آموزشی الکترونیکی بتواند در بسط و گسترش جایگاه زنان در فرهنگ ایرانی اسلامی مثمر ثمر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز