خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

حضور معدن و کشاورزی در شورای گفتگوی دولت و بخش‌ خصوصی استان، کم‌رنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۵

در بررسی موانع موجود در بخش های مختلفی نظیر صنعت، معدن و کشاورزی باید به یک میزان نیروی پیگیر وجود داشته باشد.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز گفت: به رغم اهمیت ویژه‌ای که در بخش معدن وجود دارد می‌بایست این مهم در «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» پر رنگ‌تر شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در سیزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که مقارن با اولین سالگرد تشکیل این شورا بود ضمن ابراز خرسندی از تداوم این نشست‌ها اظهار داشت: جداسازی عملکرد این شورا به دو بخش، طرح مشکلات و ارائه راهکار‌ها علاوه بر بهره‌مندی مناسب از زمان، در تسریع روند رسیدگی به موارد مطرح شده تاثیر به سزایی خواهد داشت.

مظفری افزود: در بررسی موانع موجود در بخش‌های مختلفی نظیر صنعت، معدن و کشاورزی باید به یک میزان نیروی پیگیر وجود داشته باشد که با نگاه اجمالی به صورتجلسات طی یکسال گذشته به نظر می‌رسد بیشترین موضوعات مطروحه در حوزه صنعت و بازرگانی بوده است حال آنکه بخش کشاورزی و معدن سهم کمتری از این جلسات داشته‌اند.

وی ترسیم نمودار فرآیندهای انجام کار را امری مهم برشمرد و گفت: در تشخیص دقیق راه‌های دستیابی به بهترین عملکرد، ارائه نمودار توسط کار‌شناسان و متخصصین حائز اهمیت است که می‌توان با شناسایی این موارد، زمان صرف شده در حصول نتایج مطلوب را کوتاه‌تر کرد.

گفتنی است در این جلسه، طرح تعدیل نرخ ارز واحدهای تولیدی بدهکار به بانک‌ها، تعدیل و یکسان سازی عوارض دریافتی توسط شهرداری‌ها و فرمانداریهای استان و همچنین مشکلات تولید کنندگان و صادرکنندگان میوه و تره بار استان مهم‌ترین مواردی بود که در سیزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز