خبرگزاری کار ایران

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۷۱

سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز با تجلیل از واحدها، گروه‌ها، کارگران نمونه کارگری به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز با حضور مرتضی ولی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز و عبدالله دارایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و مسئولان همراه با تجلیل از واحدها، گروه ها و کارگران نمونه کارگری در سالن میلاد شهرداری کرج به کار خود پایان داد.

در این آیین از شرکت های سیلانه سبز و کامان به مدیریت مازن حریری، نگین شهد شهران به مدیریت مجتبی دهقان، محصص به مدیریت پرویز نیامنش و شرکت فرآوری فروکتوز ناب به مدیریت سعید امیری راد و همچنین شرکت راین نیلی به مدیریت محمد حریری و شرکت های آرد داران به مدیریت شهرام پورزارع و ایران آوند فر به مدیریت بهزاد سلطانی حسینی و همچنین شرکت زرماکارون به مدیریت محسن امینی به عنوان واحدهای نمونه استانی تجلیل شد.

از نوذر مرتضوی مدیریت شرکت مدی تک سیس و سعادت رحمانی خانقاهی مدیر شرکت فارانیک دارو و همچنین از شرکت موادر کاران به عنوان کارفرمای سلامت محور تجلیل شد و خانه بهداشت مواد کاران نیز به عنوان خانه بهداشت نمونه کارگری استان برگزیده شده است. حسین قربانی مدیرعامل ایران کاوه ساپیا به عنوان کارفرمای نمونه تولید در استان انتخاب شد. 

کارگران نمونه استانی به ترتیب رضا عزیزی از شرکت نگین شهد شهران؛ شهرام امیری زارع از شرکت آذین خودرو؛ رضا رجائی و قاسم فتاحی از شرکت مپنا توگا؛ علی صاحبیان از شرکت فراوری فروکتوز ناب و فاطمه روستا رفیع از شرکت راین نیلی انتخاب و با دریافت تندیس کارگر نمونه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

گروه های کار نمونه استانی نیز از شرکت شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا (مپنا بویلر) تعداد 5 گروه و شرکت های آردداران و ماموت تکنولوژی و همچنین از شرکت شتاب سیستم جهانی و شرکت شرکت دنیای ماموت و  شرکت آریا دیزل پارت تعداد 5 گروه کار و شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا(توگا) و شرکت مهندسی وساخت ژنراتور مپنا(پارس) تعداد 5 گروه و نهایتا شرکت آذین خودرو 2 گروه به عنوان گروه های کار نمونه استانی انتخاب شدند. 

همچنین در این برنامه از خانه بهداشت نمونه کارگری استان البرز و از تعداد 11 نفر به عنوان برگزیدگان نمونه جامعه کارگری استان البرز با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز