خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری البرز خبر داد:

معرفی ظرفیت‌های استان البرز، توسط رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۲۵

ظرفیت‌های استان البرز در بخش‌های مختلف؛ اقتصادی، فرهنگی، گردشگری از طریق ساخت برنامه‌های تلویزیونی به مردم سراسر دنیا معرفی می‌شود.

ایلنا: سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز گفت: ظرفیت‌های استان البرز در بخش‌های مختلف؛ اقتصادی، فرهنگی، گردشگری از طریق ساخت برنامه‌های تلویزیونی به مردم سراسر دنیا معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد توحیدلو در گفتگوی زنده رادیویی «صبح البرز»، با اشاره به اینکه پتانسیل‌های استان البرز در راستای برنامه‌های دولت «تدبیر و امید» و اهداف استانداری البرز معرفی می‌شود، افزود: با توجه به رویکرد استانداری البرز با محوریت «توسعه متوازن» و تلاش برای فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، ساخت برنامه‌های تلویزیونی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

توحیدلو تاکید کرد: در این راستا اولین برنامه تلویزیونی از شبکه جام جم یک پخش شد تا بدین وسیله علاوه بر آشنایی مردم با ظرفیت‌های بالقوه استان البرز، زمینه همکاری سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف فراهم شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت دو برنامه دیگر نیز در دستور کار است، گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده ساخت دو برنامه دیگر نیز همزمان با آغاز فراخوان سرمایه گذاری در البرز کلید می‌خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهروندان البرز و صاحب نظران برای ارتقای سطح کیفی این برنامه‌ها می‌توانند نقطه نظرات خود را به استانداری البرز اعلام کنند، تصریح کرد: شهروندان البرزی و صاحب نظران می‌توانند با ارسال نقطه نظرات خود به سامانه ۵۰۰۰۲۶۲۷ اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی البرز را در ساخت برنامه‌ای کیفی یاری دهند.

به گفته وی پس از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های تلویزیونی از طریق شبکه‌های جام یک، دو و سه و همچنین «سیمای البرز» پخش می‌شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز در ادامه گفت: تقویت رسانه‌های محلی استان، مهم‌ترین رویکرد این اداره کل است که به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: در نخستین روزهای آغاز به کار اینجانب در استانداری البرز، نشست هم اندیشی رسانه‌های البرز با استاندار برگزار شد که خروجی آن منتج به شناسایی نیاز‌ها و مطالبات این قشر فرهیخته به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و همچنین تلاش در راستای کاهش مسائل و مشکلات آنان شد.

توحیدلو یادآور شد: با تحقق این مهم می‌توان علاوه بر رسانه ملی، رسانه‌های محلی استان را نیز در راستای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های البرز به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف هم صدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز