خبرگزاری کار ایران

در راستای راه اندازی گمرگ تخصصی فاوا انجام شد؛

تفاهم نامه توسعه همکاری سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران و منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۳۶

در قالب امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل بین سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در راستای گمرک تخصصی فاوا توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا از البرز، تفاهم نامه همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی پیام با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به منظور ایجاد و توسـعه همکاری‌هـای پژوهشـی و صـنعتی و گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی- تحقیقاتی امضا شده است.

تقویت و توسعه همکاری‌های بین با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با علاقه و نیازهای طرفین از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه است.

طراحی آزمون‌های استاندارد سازی مواد کارکردی، فیزیکی، سخت افزاری، نرم افزاری و امنیتی سامانه‌های آی.سی.تی در حوزه‌های امنیتی و نظارتی، تجاری، پزشکی و فضایی، تدوین و توسعه استانداردهای ملی در خصوص الزامات عملکردی سامانه‌های آی.سی.تی، طراحی و ساخت تجهیزات سخت افزاری و ایجاد و توسعه ی نرم افزارها، الزام برای انجام آزمون ها و طراحی و ایجاد یک آزمایشگاه مرجع در سطح ملی برای آزمون، ارزیابی و کنترل کیفیت سامانه های حوزه آی.سی.تی از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز