خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج:

شعار «حماسه اقتصادی» در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال متجلی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۴

دستگاه ها در ایام دهه فجر موج ایجاد کنند / دستگاه ها از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند / شعار سال در دهه فجر تجلی پیدا کند / حجم تبلیغات شهری ناموزون کاهش پیدا کند.

ایلنا: تمامی برنامه‌های این دهه باید تجلی از حماسه اقتصادی باشد و از تبلیغات بی‌ثمر و بی‌محتوا پرهیز شود.

به گزارش ایلنا در کرج، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته ستاد دهه فجر استان ضمن آنکه راهبرد‌ها و نقشه راه مدیران را در پربار‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ایام ترسیم کرد با بیان این مطلب افزود: یکی از نکاتی که تا کنون کمتر به آن پرداخته شده است، نقش و جایگاه مقام معظم رهبری در بارور شدن درخت انقلاب اسلامی بوده است. این ایام بهترین فرصت است تا اقشار مختلف مردم به تبیین اینجایگاه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه پرهیز از اقدامات جزیره‌ای از سوی دستگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اقدامات جزیره‌ای در برنامه‌های مهم این دهه می‌بایست کمیته «ارتباط بین دستگاهی» به منظور برگزاری جشن‌های انقلاب در استان تشکیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی که در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مقامات نظامی انتظامی سخن می‌گفت؛ ادامه داد: دستگاه‌ها مکلف‌اند در راستای وظایف ذاتی خود موجی از برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری ایجاد کنند.

وی با اشاره به مصداقی در این خصوص یادآور شد: همانگونه که در خلق یک نماد برای استان، از مشارکت مردمی بهره‌مند می‌شویم این ایام نیز باید مشارکت مردم، ساری و جاری در برنامه‌ها باشد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اقدامات جزیره‌ای از سوی دستگاه‌ها موجب می‌شود تا مجموع کار به نحو مطلوبی دیده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در محور دیگری به تبلیغاتی که اغلب در طول مسیر راهپیمایی بدون بار فرهنگی در سطح شهر نمود پیدا می‌کند، اشاره کرد و با طرح این سئوال که چرا دستگاه‌ها در این ایام به صورت گسترده هزینه بیت المال را صرف تبلیغات گسترده و بدون ثمره می‌کنند؟ گفت: در روز راهپیمایی اغلب شاهد این هستیم که سنگفرش‌های خیابان با حجم مضاعفی پوس‌تر و تبلیغات در ابعاد مختلف مفروش می‌شود و این امردر شرایط اقتصادی کنونی کشور هیچ توجیهی ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: در برهه کنونی باید شعار «حماسه اقتصادی» در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه متجلی شود؛ هرچند لازم است به میزان معقولی نیز مسیرهای راهپیمایی با نصب بنر مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز