خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

نمایشگاه اقوام ایران کوچک به عنوان تجلی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۶

شایسته است، با اختصاص یکی از پارک های استان و گردهمایی اقوام ایران کوچک نمایشگاهی را در این ایام برپا کرد و دستاوردهای انقلابی را از بستر اقوام متجلی ساخت / علاوه بر سخنرانی که باید فراجناحی انتخاب شود مراسم راهپیمایی نیز باید نمادی از وحدت را به تصویر کشد /

ایلنا: امام جمعه کرج پیشنهاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اقوام ایران کوچک را همزمان با یوم الله دهه فجر در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های این ایام مطرح کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی، با مبنا قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری کرج به عنوان «ایران کوچک» گفت: می توان با اختصاص یکی از پارک های استان و گردهمایی اقوام ایران کوچک نمایشگاهی را در این ایام برپا کرد و دستاوردهای انقلابی را از بستر اقوام متجلی ساخت.

امام جمعه کرج در ادامه با تاکید بر انتخاب سخنرانان مسلط در این روز، بیان داشت: اگر تمامی زمینه های مذکور به نحو مناسبی فراهم شود اما در انتخاب سخنران دقت نظری وجود نداشته باشد کلیه امور تحت شعاع قرار می گیرد.

وی افزود: علاوه بر سخنرانی که باید فراجناحی انتخاب شود مراسم راهپیمایی نیز باید نمادی از وحدت را به تصویر کشد.

در این جلسه همچنین بر معرفی، شناساندن و حفاظت خانه ای که امام خمینی(ره) در منطقه حصار کرج، مدتی را در آن سپری می کرده اند به عنوان یک هویتی فرهنگی در این استان به همگان تاکید شد.

در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر استان، علاوه بر مدیر روابط عمومی استانداری البرز در خصوص نحوه برگزاری جشن های این ایام، نمایندگانی از معاونت فرهنگی شهرداری کرج، اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ورزش و جوانان، مدیران کل بانوان و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امو ایثارگران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و… موضوعات متعددی را مطرح کردند و اقامه نماز ظهر جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه کرج پایان بخش این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز