خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

در مسائل خانه مطبوعات دخالت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۶

خانه مطبوعات نیازمند تقویت ساختاری‌ست. / مشکلات اهالی رسانه از طریق خانه مطبوعات پیگیری شود.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اعتقادی به دخالت در مسائل خانه مطبوعات ندارم.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب افزود: وظیفه اصلی ارشاد حمایت و نظارت بر فعالیت اصناف و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان است.

حسینی کاشانی خاطر نشان کرد: دخالت در امور اصناف و انجمن‌ها، نه تنها باری از مشکلات آنان برنمی دارد بلکه در رسیدن به اهداف مد نظر آن‌ها را دچار وقفه می‌نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه عمر زیادی از تشکیل خانه مطبوعات استان البرز نمی‌گذرد، وجود برخی مسائل در این مجموعه را نباید انکار کرد اما هیات رییسه این خانه باید اقدامات عملی برای رفع این مشکلات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد حاکم شدن جوی آرام بر فضای این مجموعه باشیم.

وی ادامه داد: بدون شک پرهیز از اختلاف و تنش لازمه رشد و توسعه هر مجموعه است چرا که تنها در فضایی آرام است که اهداف به صورت جدی پیگیری می‌شوند.

وی ادامه داد: نواقص و ایرادات خانه مطبوعات باید به مجمع گذاشته شود تا با استفاده از خرد جمعی راه حل نهایی برای رفع آن‌ها پیدا و اجرایی شود.

حسینی کاشانی اضافه کرد: باید از ورود هجمه‌های نابه جا به خانه و اهالی مطبوعات جلوگیری شود تا شأن اهالی قلم استان آن طور که باید محفوظ بماند.

این مسئول ابراز کرد: با تقویت ساختار خانه مطبوعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می‌تواند بدون دغدغه رسالت خود مبنی برحمایت ازخبرنگاران و اهالی رسانه را اجرایی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز