خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان فردیس:

شهرداری کرج همچنان فردیس را به رسمیت نمی‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۰۸

استقرار ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس در منطقه مشکین دشت محتمل است. / شهرداری کرج تعامل قابل قبولی با فرمانداری فردیس ندارد.

ایلنا: فرماندار شهرستان فردیس گفت: متاسفانه تاکنون شهرداری کرج حتی پس از شهرستان شدن فردیس هم این شهرستان را به رسمیت نمی‌شناسند.

به گزارش ایلنا در کرج، مهدی مهرور در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردیس ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته فرمانداری فردیس، در مدت کوتاه از شهرستان شدن این منطقه از کرج بیان داشت: خوشبختانه تاکنون اقدامات موثری صورت پذیرفته که جانمایی و استقرار ادارات در این شهرستان تاره تاسیس از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل، و برگزاری جلساتی مانند شورای نظارت بر آرد و نان، در این شهرستان را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس در طول این مدت برشمرد.

استقرار ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس در مشکین دشت محتمل است

وی در ادامه در خصوص جانمایی و استقرار ساختمان اداری شهرستان فردیس گفت: تاکنون پیشنهادات و مکاتباتی با شهرداری و چند ارگان و سازمان، در خصوص اختصاص زمینی مناسب، به منظور استقرار ساختمان اصلی فرمانداری فردیس صورت پذیرفته که امیدواریم هرچه زود‌تر این مهم محقق شود.

وی در ادامه با محتمل خواندن استقرار ساختمان فرمانداری این شهرستان در منطقه مشکین دشت ادامه داد: از هرگونه کمک، پیشنهاد و نظر کار‌شناسی در این خصوص استقبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه با بیان این مطلب که جدا کردن اتحادیه‌های اصناف این شهرستان تاره تاسیس از کرج، گام موثری در جهت استقلال، کاهش تردد و تسهیل در امور صاحبان مشاغل این شهرستان است از افتتاح خانه اصناف فردیس در دهه فجر امسال خبر داد.

شهرداری کرج تعامل قابل قبولی با فرمانداری فردیس ندارد

مهدی مهرور در ادامه با بیان این مطلب که مطالبات ما از شهرداری کرج بسیار است بیان داشت: متاسفانه تا به اکنون شهرداری کرج تعامل قابل قبولی با فرمانداری فردیس نداشته و در هیچ کدام از جلسات این شهرستان تازه تاسیس حضور پیدا نمی‌کنند و این در حالی ست که فردیس، به شدت نیازمند مساعدت و همیاری شهرداری کرج است.

وی در ادامه گفت: شهرداری کرج کما فی السابق فردیس را همچنان به رسمیت نمی‌شناسد و از اختصاص منابعی که متعلق به این شهرستان، و حق مسلم این منطقه از استان است دریغ می‌کند.

مهرور در ادامه توجه ویژه به صنایع و شهرک‌های صنعتی را از جمله اولویت‌های ویژه فرمانداری شهرستان فردیس عنوان کرد.

وی در پایان با بیان این مطلب که هم اکنون شهرستان فردیس ۶۵ هزار نفر دانش آموز دارد تاکید و ابراز امیدواری کرد: اداره کل آموزش و پرورش فردیس هرچه زود‌تر در این شهرستان مستقر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز