خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

وام مسکن استان البرز تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۵

پروژه مسکن مهر یکی از پروژه‌های ملی به شمار می‌رود. / استان البرز بخش قابل توجهی از حجم این پروژه‌ها را در خود جای داده است. / نگاه ویژه‌ای باید در تکمیل و ایجاد زیر ساخت‌های اساسی دیده شود.

ایلنا: استاندار البرز ضمن برشمردن مصوبات شورای مسکن استان از افزایش سقف وام مسکن از ۲۵۰ به ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان مهم‌ترین مصوبه این شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری در جریان تشکیل شورای مسکن استان البرز که با حضور معاونان راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: از آنجا که پروژه مسکن مهر یکی از پروژه‌های ملی به شمار می‌رود و استان البرز نیز بخش قابل توجهی از حجم این پروژه‌ها را در خود جای داده است از این رو نگاه ویژه‌ای باید در تکمیل و ایجاد زیر ساخت‌های اساسی آن دیده شود.

وی افزود: در این راستا سقف وام مسکن از ۲۵۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش خواهد یافت. تأمین سایر خدمات و امکانات مورد نیازدر سایتای مسکن مهر استان از جمله نکات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

تشکیل جلسات شورای مسکن به فاصله هر دو هفته یک بار و اختصاص زمین جهت ارائه خدمات و زیر ساخت‌ها در پروژه‌های مسکن مهر از جمله مصوبات مهم شورای مسکن استان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز