خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز اعلام کرد:

" صنایع هایتک "؛ اولویت شهرک های صنعتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۱

لزوم خروج واحدهای مسکونی از منطقه صنعتی پیام ماهدشت / رعایت استانداردهای زیست محیطی در شهرک صنعتی پیام ماهدشت ضروری است.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: جهت گیری استان بر اساس اسناد بالا دستی، برنامه ریزی و تعیین مسیر در جهت تحقق صنایع هایتک و سبز است.

وی تاکید نمود: همه مسئولان بخش خصوصی و شهرک های صنعتی از جمله پیام ماهدشت باید در این راستا یاریگر مسئولان استان باشند.

به گزارش " ایلنا " در کرج، " مهرداد مظفری " با بیان این مطلب در بازدید سرزده از مجموعه شهرک صنعتی پیام ماهدشت افزود: از آنجایی که شهرک صنعتی پیام ماهدشت در محدوده شهری قرار دارد، تاکید شد که واحدهای صنعتی این منطقه صنایع هایتک باشند.

وی گفت: با توجه به نگاهی که دولت تدبیر و امید به صنایع هایتک و سبز دارد، امیدواریم ظرفیت توسعه صنایع هایتک در این بخش مورد دقت و اهمیت بیشتری قرار گیرد.

" مظفری " در ادامه بر خروج واحدهای مسکونی از مناطق صنعتی تأکید کرد و گفت: انجام این مهم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. در این راستا شهرداری ماهدشت باید نسبت به خروج واحدهای مسکونی از منطقه صنعتی اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی باید نسبت به رعایت استانداردهای زیست محیطی اقدام کنند، افزود: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید شرایط زیست محیطی را در نظر گرفته و در این مسیر از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز در بخش دیگری از اظهارات خود بر رفع مشکلات و کمبودهای شهرکت صنعتی پیام ماهدشت تأکید کرد و گفت: با بررسی‌های انجام شده در خصوص مشکلات واحدهای بازدید شده، مقرر شد کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از استانداری، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، صنعت و معدن و همچنین دستگاه‌های آب منطقه‌ای و آبفای استان تشکیل شده و ظرف مدت ۱۵ روز مشکلات تامین آب، محیط زیست و فاضلاب این شهرک صنعتی را بررسی کنند.

" مظفری " همچنین خاطر نشان کرد: علاوه بر این مهم، جهاد کشاورزی استان نیز در یک بازده زمانی مناسب نسبت به پیگیری اعتبارات جهت انتقال واحدهای دامداری در محدوده شهرک اقدام کند.

به گفته وی تامین مباحثامنیتی شهرک نیز از دیگر مواردی است که مقرر شد توسط فرمانداری پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز