خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

نگاه استانداری البرز به بودجه‌های عمرانی کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۵۳

برای هر کدام از شهرستان های البرز برنامه ویژه ای داریم. / غرب تهران به جاده چالوس متصل می‌شود.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: برخورداری سی و یکمین استان کشور از خطوط ریلی، مترو، فرودگاه و… این استان را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است که با برنامه ریزی جامعی می‌توان تمامی این ظرفیت‌ها را به فرصت‌هایی طلایی به نفع توسعه استان بکار گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان این مطلب، در برنامه زنده مرز پرگوهر سیما که از شبکه جام جم ۲ پخش شد افزود: جای جای استان البرز از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین به تفکیک در هر شهرستان برنامه ویژه‌ای داریم؛ به عنوان نمونه در شهرستان طالقان علی رغم جمعیت کم این منطقه با نگاه به وسعت و ظرفیت‌هایی که در حوزه سد آبی و اراضی حاشیه‌ای آن وجود دارد در حوزه گردشگری فعالیت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در شهرستان نظرآباد نیز در بحثتولیدات انواع دام و طیور برنامه ریزی می‌کنیم.

سریزدی با بیان اینکه کلید واژه گردشگری در تمامی فعالیت و طرح‌ها مورد توجه ما خواهد بود؛ افزود: در کنار پرداختن به ظرفیت‌های هر بخش جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط با آن را نیز دایر خواهیم کرد تا از تمامی پتانسیل‌ها استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بخش دیگری به یکی از برنامه‌ها در توسعه راه‌ها اشاره کرد و گفت: توسعه راه‌ها یکی از برنامه‌های اصلی ما به شمار می‌رود، در این راستا درصددآن هستیم تا از خطوط راه زمینی غرب تهران را در محور آسارا به جاده چالوس متصل سازیم.

وی افزود: با این اوصاف ظرفیت معادن و گردشگری نیز در تمامی مسیر‌ها مورد استفاده خواهد بود.

سریزدی در ادامه با بیان اینکه تمامی سنگریزه‌های البرز از الماس است؛ گفت: برای ما حتی چشمه‌های خروشان در پرورش آبزیان نیز مورد استفاده خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بخش دیگری بهره برداری از پروژه ملی اتوبان همت را راهگشا در قفل ترافیک اتوبان کرج – تهران دانست و گفت: بخشی از بزرگراه اتوبان همت به کرج تا قبل از تابستان سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید تا از این طریق اتوبان کرج – تهران پس از مدت‌ها نفس تازه کند.

سریزی همچنین از «آب» به عنوان زمینه سازی برای توسعه یاد کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها ایجاد سدهای کوچک در نقاط دارای پتانسیل و ظرفیت است.

وی در بخش دیگری به بودجه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور که بودجه‌های عمرانی با محدودیت مواجه است نگاه ما به بودجه‌های عمرانی کشور نخواهد بود؛ در این راستا استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، جایگزین بودجه‌های عمرانی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز