خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

پرواز کرج - نجف اشرف برقرار شد / فرودگاه پیام آمادگی پذیرش بخشی از پروازهای مهرآباد را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۵۵

استاندار البرز، گفت: با توسعه خدمات این فرودگاه، می توانیم مسافران استان‌های همجوار را پذیرا باشیم چراکه فرودگاه پیام این قابلیت را دارد که بخش قابل ملاحظه‌ای از پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد تهران را در خود جای دهد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در پرواز هوایی مسافربری کرج - نجف اشرف و برعکس که روز شنبه 31 تیر ماه 1402 در آیینی با بدرقه مسافران برگزار شد، تقارن آغاز این پروازها با ایام محرم را گرامی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با گسترش ایرلاین ها، خدمات بیشتری به مردم استان البرز و استان های همجوار ظرفیت های بالقوه فرودگاه بین المللی پیام در البرز جهت ارائه خدمات به مردم  بالفعل و شکوفا شود.

وی ادامه داد: مجموعه فرودگاهی پیام در بخش کارگو و مسافربری دارای استانداردهای لازم و ویژه است.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم تا با ایجاد بسترها و هماهنگی های لازم از فرودگاه پیام پروازهای منظم و با برنامه‌ای به داخل و خارج کشور داشته باشیم.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که تمامی ایرلاین ها برای برقراری پرواز از فرودگاه پیام اقدام کنند و حمایت ویژه ای نیز صورت می‌گیرد.

استاندار البرز گفت: مکاتبات، پیگیری‌های لازم و نشست‌های ویژه برای گسترش خدمات مسافربری و کارگو فرودگاه پیام داشته‌ایم.

وی افزود: با توسعه خدمات این فرودگاه، می توانیم مسافران استان‌های همجوار را نیز پذیرا باشیم چراکه فرودگاه پیام این قابلیت را دارد که بخش قابل ملاحظه‌ای از پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد تهران را نیز در خود جای دهد.

عبداللهی گفت: فرودگاه پیام به نوعی پدافند غیرعامل فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) محسوب می شود.

وی افزود: این فرودگاه با زیرساخت های استاندارد خود این ظرفیت را دارد تا به هاب کارگو کشور و منطقه تبدیل شود.

این پرواز شنبه هر هفته بین کرج - نجف اشرف و بالعکس انجام می شود که زمینه برای سفرهای زیارتی مردم استان البرز از این طریق فراهم شد.

فرودگاه بین المللی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزون بر پروازهای مسافری، حمل هوایی نیز از طریق آن بین البرز و کشورهای مختلف جهان صورت می‌گیرد.

وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در کنار فرودگاه نیز مزیت این منطقه بالا برده و یکی از ظرفیت‌های اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز