خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرزخبر داد:

اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۱

بر اساس انعقاد قرارداد عاملیت بین بانک‌های «توسعه صادرات ایران» و «صندوق توسعه ملی» و توافقات صورت گرفته، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، اجرا و توسعه طرح‌ها ی تولیدی برای متقاضیان استانی منظور می‌شود.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز از فرایند اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان البرز خبر داد و گفت: بر اساس انعقاد قرارداد عاملیت بین بانک‌های «توسعه صادرات ایران» و «صندوق توسعه ملی» و توافقات صورت گرفته، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، اجرا و توسعه طرح‌ها ی تولیدی برای متقاضیان استانی منظور می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب افزود: اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و طرح‌های تولیدی در استان، با شرایط ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات ریالی سرمایه در گردش حداکثر ده میلیارد ریال و طرح‌های سرمایه‌گذاری حداکثر سی‌میلیارد ریال است.

مظفری نرخ سود تسهیلات پرداختی را معادل ۱۶ درصد در سال عنوان کرد و گفت: حداقل تسهیلات پرداختی سرمایه در گردش و طرح‌ها مبلغ یک میلیارد ریال است.

وی افزود: مدت تسهیلات برای دوره اجرا تا بهره‌برداری از طرح‌ها حداکثر سه سال(دوره تنفس ۶ ماه) و دوره تامین مالی برای تسهیلات سرمایه در گردش حداکثر دو سال است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز در ادامه بیان کرد: عدم بدهی غیر جاری(سررسید گذشته و معوق) و چک برگشتی نزد سیستم بانکی برای متقاضیان استانی الزامی است.

گفتنی‌ست این مدیریت آمادگی خود را جهت همکاری با متقاضیان واجد شرایط به منظور رشد و شکوفایی صنعت استان اعلام می‌دارد.

شایان ذکر است برهمین اساس با عنایت به توجه ویژه این معاونت مبنی بر گسترش و توسعه صنعت استانی کلیه دستگاه‌های ذیربط و متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز