خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان البرز:

فرماندهی انتظامی در بسیاری از میدان‌ها تنها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۹۵

فرمانده انتظامی استان در دیدار مسئولان انتظامی با استاندار البرز با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هنجارهای اجتماعی، پای کار بوده و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در سطح استان انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه فرماندهی انتظامی در بسیاری از میدان‌ها تنها است و یک تنه بار مسئولیت‌ها را به دوش گرفته است.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی استان با حضور در استانداری البرز با مجتبی عبداللهی دیدار و گفت و گو کرد. 

سردار هداوند در این دیدار با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان دولت به ویژه در مجموعه استانداری البرز،  بیان داشت: هفته دولت فرصتی است تا دولت، اقدامات و پروژه هایی که در طول سال اجرا کرده را برای مردم به نمایش بگذارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه پلیس در  بخش‌های مختلف به رغم تمامی کمبودها زحمات زیادی را به جان می‌خرد تا آرامش و امنیت مردم حفظ شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در سطح استان بوده‌ایم که با توجه به وضعیت استان و افزایش جمعیت این نشان دهنده اقدامات جهادی همکاران بنده است. 

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هنجارهای اجتماعی نیز پای کار بوده و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در سطح استان انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه فرماندهی انتظامی در بسیاری از میدان‌ها تنها است و یک تنه بار مسئولیت‌ها را به دوش گرفته است. 

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در زمینه صدور گذرنامه زیارتی اشاره کرد و گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی پلیس مهاجرت و گذرنامه مادر استان البرز به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار ابی عبدالله بوده و در این مدت حدود ۱۰۰ هزار خدمت به مراجعان انجام شده است. 

سردار هداوند در  پایان، حمایت‌های استاندار البرز از پلیس را قابل تقدیر دانست و گفت: به همه مسئولان و عموم مردم این قول را می‌دهیم که تا پای جان  برای آرامش و امنیت مردم ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز