خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد البرز انجام می‌شود؛

تحصیل رایگان استعدادهای درخشان در مدارس سمپاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۶۲

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: دانش آموزان دارای استعداد برتر موردحمایت پایه هفتم تا دوازدهم در مدارس تیزهوشان به‌صورت رایگان تحصیل می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا البرزی با تأکید بر اینکه حمایت از دانش آموزان استعداد درخشان با هدف رشد توانمندی‌های آنان است، اظهار داشت: شهریه ثبت‌نام دانش آموزان، ارائه کمک‌های فرهنگی، مالی، پشتیبانی و مشاوره‌های تحصیلی تا مقطع متوسطه اول و دوم ازجمله خدمات مدارس سمپاد به دانش آموزان نخبه موردحمایت کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان اینکه امکان تحصیل رایگان برای دانش آموزان استعداد درخشان موردحمایت این نهاد در مدارس سمپاد فراهم‌شده است افزود: در حال حاضر 17 نفر از دانش آموزان مددجوی مورد حمایت در مدارس سمپاد و 30 دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند.

 وی افزود: در این راه نگاه خیرخواهانه و همکاری مجدانه مدیران مدارس سمپاد و نمونه دولتی قابل تقدیر می‌باشد و از این عزیزان بابت توجه به امورات محرومین کمال تشکر را داریم.

البرزی بابیان اینکه دانش آموزان استعداد برتر سبب افتخار و سربلندی کشور و خانواده‌های خود هستند گفت: حدود ۸۰۰۰ دانش‌آموز البرزی درزمینهٔ تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید پویش ملی شور عاطفه ها در سراسر کشور با هدف تامین لوازم التحریر ، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند در حال برگزاری می باشد گفت : مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ ما را در حمایت از دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز