خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

البرز و کرج خواستگاه هنر خوشنویسی توام با ادب و فرهیختگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۷۶۰

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به توسعه فضاهای آموزشی، اکران و نمایش آثار هنری شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از همایش و نمایشگاه آثار استاد درویش عبدالمجید طالقانی که به مناسبت هفته خوشنویسی در خانه هنرمندان برگزار شد گفت: کرج و البرز، خواستگاه هنر خوشنویسی توام با ادب و فرهیختگی است.

رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی ضمن تاکید مجدد بر توجه مدیریت شهری به افزایش فضاهای آموزشی، اکران و نمایش، افزود: باید قدر نخبگان و بزرگان و اساتید هنری شهرمان باشیم و زیرساخت‌های لازم جهت ارایه خدمات هنریشان را فراهم کنیم. 

رحیمی اظهار داشت: فضاهایی مانند گالری-تئاتر-سینما و پلاتو از جمله زیر ساخت‌های هنری است که باید هر ساله بودجه مورد نیاز جهت افزایش سرانه این اماکن و جبران کمبودهای قابل توجه هنرمندان که بسیار مشهود است، دیده شود. 

عضو شورای اسلامی شهر در پایان یادآور شد: نمایشگاه آثار استاد درویش عبدالمجید طالقانی با حضور اساتیدی چون شیرازی، کابلی، اسکندری، صندوق آبادی، مهری وجمعی دیگر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز