خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در گفتگو با ایلنا:

بعد از گذشت ۳۶ ماه از اعمال تحریم ها، فعالیت فرودگاهی منطقه ویژه پیام از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۲

بالاخره بعد از قریب به ۳ سال از آخرین فراز و فرودهای هواپیماهای تجاری در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، خوشبختانه در ۲ ماه اخیر با نشستن چند هواپیمای پهن پیکر تجاری بر روی باند این فرودگاه، هم اکنون شاهد از سرگیری فعالیت این منطقه ویژه اقتصادی هستیم.

ایلنا: قائم مقام شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از نشستن چند هواپیمای پهن پیکر حامل کالاهای تجاری بعد از قریب به ۳ سال در فرودگاه پیام کرج خبر داد.

کاوه حدادپور با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج گفت: بالاخره بعد از قریب به ۳ سال از آخرین فراز و فرودهای هواپیماهای تجاری در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، خوشبختانه در ۲ ماه اخیر با نشستن چند هواپیمای پهن پیکر تجاری بر روی باند این فرودگاه، هم اکنون شاهد از سرگیری فعالیت این منطقه ویژه اقتصادی هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که از او علل غیر فعال ماندن این منطقه ویژه اقتصادی را در ۳ سال گذشته جویا شد اظهار داشت: علاوه بر بی‌برنامگی و عدم اعمال مدیرت صحیح در این منطقه، عمده علت غیر فعال شدن این منطقه بحثتحریم‌ها بود که به دنبال کاهش صادرات و واردات، این منطقه هم از رونق و فعالیت همیشگی خود بازماند.

قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان این مطلب که در ۲ ماه گذشته هواپیماهایی حامل کالاهای وارداتی از چین و قزاقستان بر روی باند این فرودگاه بر زمین نشستند گفت: قبل از اعمال تحریم‌ها فعالیت و ترافیک فرودگاهی این منطقه به قدری بود که گاهی اوقات در ارائه خدمات دچارمشکل می‌شدیم که متاسفانه بعد از اعمال تحریم‌ها با وجود ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این منطقه از رونق همیشگی خود افتاد.

کاوه حدادپور در پایان با بیان این مطلب که ترانزیت جاده‌ای و ریلی هم در بندر خشک منطقه ویژه اقتصادی پیام در طول ۳ سال گذشته از رونق همیشگی خود بازمانده، ابراز امیدواری کرد: به دنبال توافقات ژنو و کاهش تحریم‌ها با از سرگیری رونق اقتصادی و تجارت در کشور، شاهد بازگشت رونق و فعالیت این منطقه، حداقل به زمان قبل از اعمال تحریم‌ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز