خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز:

استان البرز «مهیا‌تر» از استان‌های دیگر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۱۵

موقعیت ویژه سی و یکمین استان کشور و قرارگیری در مسیر سفر مسافران نوروزی ماهیت البرز را در این ایام، بیش از پیش مهم و کلیدی می‌سازد.

ایلنا: معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز با بیان این مطلب که استان البرز در ایام نوروز میزبان گردشگران بیشماری از سراسر نقاط کشور است بر ضرورت آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجیدسریزدی در جریان تشکیل «نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۳» استان البرز، این استان را شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان عبوری کشور دانست و اظهار داشت: موقعیت ویژه سی و یکمین استان کشور و قرارگیری در مسیر سفر مسافران نوروزی ماهیت البرز را در این ایام، بیش از پیش مهم و کلیدی می‌سازد.

وی افزود: در این راستا باید برنامه ریزی‌های جامعی صورت گیرد تا گردشگران به نحو مطلوبی از ظرفیت‌های گردشگری این استان بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: علاوه بر این، در ایام نوروز و آغاز سفرهای گردشگران به این استان، روزی نیز به نام روز طبیعت در تقویم ملی کشور نامگذاری شده است که برای این روز خاص هم باید برنامه‌ای مجزا ترتیب داده شود.

سریزدی ادامه داد: شرایط باید به صورتی برنامه ریزی شده باشد که مسافران نوروزی به بهترین نحو ممکن از تسهیلات سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند.

گفتنی ست در این جلسه مقرر شد، پروژه‌های عمرانی از ۲۵ اسفند ماه تا بعد از تعطیلات نوروز، در استان البرز تعطیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز