خبرگزاری کار ایران

تور رسانه ای و بازدید اصحاب رسانه از طرح هادی روستاهای بخش آسارا انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۱۰

به دعوت بنیاد مسکن استان البرز، تور رسانه‌ای و بازدید خبرنگاران و عکاسان خبری از اجرای طرح هادی در روستاهای بخش آسارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز به مناسبت دهه حساب ١٠٠ امام، اصحاب رسانه استان با هماهنگی بنیاد مسکن البرز از اجرای طرح هادی در منطقه خوزنکلا در بخش آسارا بازدید کردند.

روستاهای جی، سیجان و گوراب در مسیر جاده کرج_چالوس جزو روستاهای شرق استان محسوب می‌شود که از اجرای طرح هادی برخوردار شده است.

عملیات عمرانی در این سه روستا اغلب ساخت و ساز و نوسازی مسکن روستایی بود که با تسهیلات ٣۵٠ میلیونی، انجام شده است.

همچنین در روستاهایی که در مسیر جریان آب قرار داشت از ساخت و احداث دیوار ساحلی، ایمن سازی شد. روستای سیجان که در سال ١٣٩۴ از سیل، دچار خسارت زیادی شده بود، امروز از دیوار سنگی ایمن برخوردار است.

احداث پارک، بهسازی معابر، آسفالت خیابان و جدولگذاری  از دیگر اقدامات بنیاد مسکن بود که در روستاهای ذکر از بنیاد مسکن و طرح هادی به یادگار مانده است.

حدود دو سال گذشته نیز تور رسانه دیگری از غرب استان البرز و در شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد انجام شد و به دستور مدیر کل بنیاد مسکن استان، مقرر شد در اواخر خرداد سال جاری نیز، بازدید اصحاب رسانه از روستاهای شهرستان طالقان انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز