خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در گفتگو با ایلنا:

سفرهای استانی دولت قبل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تعهد مالی به جا گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۸

تفکر اجرای این طرح، در واکنش به کسری بودجه عمرانی در کشور شکل گرفت. / به دنبال اجرای این طرح از سرمایه گذاری‌های دیگر و حتی موازی با توجه به ظرفیت استان استقبال خواهد شد.

ایلنا: سفر‌های استانی دولت قبل تاکنون هیچ دستاوردی به جز ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سراسر کشور به دنبال نداشته است.

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج در خصوص فراخوان طرح «برد - برد» سرمایه‌گذاری در استان البرز گفت: تفکر اجرای این طرح در واکنش به کسری بودجه عمرانی در کشور شکل گرفت.

مجید سریزدی در ادامه با بیان این مطلب که هم اکنون دولت جدید بار بی‌تدبیری‌ها و رفتارهای بدون برنامه و غیر کار‌شناسی دولت قبل را یدک می‌کشد اظهار داشت: متاسفانه در دولت‌های گذشته و به خصوص در دولت قبل، اکثر برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری‌هایی که در خصوص عمران، آبادانی و توسعه کشور صورت گرفت بر مبنای منابع و بودجه‌های دولتی بود که هم اکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سراسر کشور ماحصل این اتکا بدون تفکر و برنامه ریزی به بودجه‌های دولتی‌ست.

وی با بیان این مطلب که اکثر قریب به اتفاق پروژه‌هایی که در سفرهای استانی دولت قبل کلید خورده تا این لحظه وارد چرخه تولید و خدمات کشور نشده بیان داشت: استانداری البرز در واکنش به صحبت و خواسته رئیس جمهور در خصوص عدم توانایی دولت جدید در ایجاد سرمایه گذاری‌های مجدد و کلید زدن پروژه‌های عمرانی تازه در کشور، فراخوان «برد - برد» سرمایه گذاری را در این استان به اجرا درآورد.

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان این مطلب که «شوک مثبت اقتصادی» یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در استان است گفت: هم اکنون در استان ۹۶۰۰۰ فرصت شغلی معطل مانده داریم که امیدواریم بتوانیم با اتکا و استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی با توجه به پتانسیل‌های موجود استان، در بخش‌های مختلف: صنعتی، کشاورزی، خدمات، گردشگری و غیره، بستر مناسبی به منظور تحقق ظرفیت و رونق اشتغال در استان ایجاد کنیم.

مجید سریزدی در پایان، در پاسخ به این سوال که بعد از اجرای این طرح در استان البرز آیا مجوز سرمایه گذاری‌های دیگر، به خصوص سرمایه گذاری‌های موازی در استان صادر می‌شود یا خیر بیان داشت: استانداری البرز با اجرای این طرح به دنبال گردش کسب و کار و آغاز و روند رو به رشد سرمایه گذاری در این استان است و قطعا به دنبال اجرای این طرح از سرمایه گذاری‌های دیگر و حتی موازی با توجه به ظرفیت استان استقبال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز