خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در جمع اعضای شورای شهر و شهردار کرج:

کم کاری در نظافت بدنه شهری، بی توجهی از سوی شهرداری کرج محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۰۴

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید با آمادگی کامل و حول محور شعار «شادابی و تندرستی» میزبانی مسافران نوروزی را در استان البرز بر عهده داشته باشد.

ایلنا: استاندار البرز با اشاره به اینکه سی و یکمین استان کشور در بهار امسال میزبان مسافران نوروزی از اقصی نقاط ایران است گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید با آمادگی کامل و حول محور شعار «شادابی و تندرستی» میزبانی مسافران نوروزی را در استان البرز بر عهده داشته باشد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهرطاهری در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ضرورت آمادگی هر چه بیشتر استان در میزبانی مسافران نوروزی اظهار داشت: سی و یکمین استان کشور در نوروز میزبان مسافرانی از اقصی نقاط ایران است بنابراین باید از هر جهت آمادگی کامل در ایام را داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت آراستگی کامل شهر افزود: نظافت و زیباسازی شهری بسیار حایز اهمیت است و کلیه شهرداران در مناطق ۱۲ گانه باید در این ایام با بکارگیری المان‌ها و فضاسازی‌های مناسب شهری نوروز را در نظر همگان ویژه‌تر از پیش سازند.

طاهری تصریح کرد: هرگونه کم کاری در نظافت بدنه شهری و بالاخص اتوبان در ایام نوروز بی‌توجهی از سوی شهرداری محسوب می‌شود؛ بنابراین باید به بهترین نحو ممکن شهر مهیای نوروز ۹۳ باشد.

ضرورت ساماندهی ورودی شهر کرج و معابر اصلی از دیگر تأکیدات استاندار در جمع اعضای شورای اسلامی کرج بود.

طاهری همچنین اعمال طرح زوج و فرد خودرو‌ها را نیز در این ایام تدبیری به منظور تسهیل در امر عبور و مرور دانست.

استاندار البرز در ادامه شعار نوروز ۹۳ را نیز اعلام کرد و گفت: امسال با شعار «شادابی و تندرستی» به استقبال بهار می‌رویم بنابراین باید تمام زمینه‌ها برای تجربه بهاری سرشار از شادابی و تندرستی مهیا شده باشد.

وی افزود: با تمهیداتی که از سوی دست اندرکاران امر دیده می‌شود تمامی مسافران باید خاطره سفر به استان البرز در حافظه‌شان ماندگار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز