خبرگزاری کار ایران

استاندارالبرز خبر داد:

تشکیل " ستاد تدابیر ویژه تولید استان " با حضور ۷ استاندار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۱۴

مادامی که تصویری واقعی از مشکلات حوزه صنعت نداشته باشیم نمی توانیم برای آن نسخه مداوا بپیچیم.

ایلنا: استاندارالبرز از تشکیل کارگروه ویژه تولید متشکل از استانداران ۷ استان کشور به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهرطاهری در جلسه «ستاد تدابیر ویژه تولید استان» که با حضور مدیران اقتصادی و واحدهای صنعتی تشکیل شد؛ پیگیری مشکلات تولیدی کشور را دستور کار دولتمردان کشور دانست و اظهار داشت: به همین منظور کارگروهی اختصاصی با حضور استانداران تهران، البرز، اردبیل، اصفهان، آذربایجان شرقی و یزد در هر استان به ریاست استاندار آن استان تشکیل می شود و در طی آن مسائل و مشکلات حوزه تولیدی بررسی و جهت رفع آن تبادل نظر می شود.

وی افزود: استان البرز نیز به جهت استقرار واحدهای صنعتی متعدد نیز نقش ویژه ای در این کارگروه خواهد داشت و کلیه دغدغه ها و مسائل مبتلابه نظیر سرمایه درگردش، حق انشعابات و…مورد پیگیری قرار می گیرد.

استاندار البرز همچنین بیان کرد: مادامی که تصویری واقعی از مشکلات حوزه صنعت نداشته باشیم نمی توانیم برای آن نسخه مداوا بپیچیم.

وی افزود: در این راستا باید نخست نقشه راه را ترسیم کرد و در این راستا تشکیل نشست های مشترک به صورت ماهانه با حضور دو معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با فعالان این عرصه راهگشا در احصاء موانع خواهد بود.

سیدطاهرطاهری بیان کرد: خروجی این نشست ها در جلسات کارگروه ویژه با استانداران کشور طرح و پیرامون آن بحثو تبادل نظر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز