خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

سال ۹۳ زمان شکوفایی معادن استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۲۵

استان البرز از معادن سنگ و صنایع ویژه ای برخوردار است که در صورت فعال سازی آن بخشی از هدف استان که همان رشد و توسعه می باشد محقق خواهدشد.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز سال ۹۳ را آغاز زمانی برای شکوفایی معادن استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی در «نخستین جلسه شورای مشورتی استان» ضمن تشریح اولویت‌های توسعه محورانه در استان، به بخشی از برنامه‌ها در سال جدید اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که تا به اکنون آنگونه که شایسته بوده مورد توجه قرار نگرفته ظرفیت بخش معادن این استان است.

وی تصریح کرد: استان البرز از معادن سنگ و صنایع ویژه‌ای برخوردار است که در صورت فعال سازی آن بخشی از هدف استان که‌‌ همان رشد و توسعه است محقق خواهد شد.

سریزدی سال جدید را در حوزه عمرانی سالی خاص و ویژه مختص به معادن این استان نامید و گفت: سال ۹۳، آغاز زمانی برای شکوفایی معادن این استان است.

معاون استاندار البرز فعال سازی معادن البرز را گام‌های بلند در مسیر پیام مقام معظم رهبری در بحثاقتصاد مقاومتی دانست و گفت: به این طریق بخشی از نیازهای استان در حوزه اشتغال و رونق کسب و کار نیز محقق خواهد شد.

وی افزود: اگر هدفگذاری در ایحاد اشتغال شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود باشد و بر اساس آن پروژه تعریف کنیم می‌توانیم بخشی از سیاست‌های پیش بینی شده را جامه تحقق بپوشانیم.

سریزدی جریان بخشی و رونق بازار کسب و کار و سرمایه، تلفیق حرفه در کنار صنعت را عاملی مهم در روند توسعه خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز