خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان البرز خبر داد:

آماده باش پست استان البرز به منظور ثبت نام از متقاضان دریافت رایانه تا ۳۱ فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۲۶

ثبت نام اینترنتی تنها در روزهای تعیین شده خواهد بود. / واحدهای پستی استان شبانه روز در ۳ نوبت فعال هستند.

مدیرکل پست استان البرز از آمادگی کامل واحدهای پستی استان و ارائه خدمات شبانه روزی از زمان آغاز ثبت نام فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حمیدی با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و توافقات به عمل آمده فی مابین شبکه پستی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها تمامی دفا‌تر پستی منتخب شهری و دفا‌تر خدمات ارتباطی روستایی(ICT) در ایام ثبت نام طرح هدفمندی یارانه‌ها آماده ارایه خدمات به هم میهنان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه ثبت نام از طریق اینترنت صرفاً در روزهای تعیین شده براساس آخرین شماره سمت راست از شماره ملی سرپرست خانوار می‌سر خواهد بود، این محدودیت برای ثبت نام در دفا‌تر پستی و دفا‌تر خدمات ارتباطی روستایی وجود ندارد و هم میهنان با هر شماره ملی در طول مهلت تعیین شده می‌توانند در این دفا‌تر ثبت نام خود را انجام دهند.

حمیدی ادامه داد: به منظور اجرای این امر به دفا‌تر پستی منتخب استان البرز از طریق مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست شناسه و رمز عبور اختصاص داده خواهد شد و کاربران با استفاده از این اطلاعات از طریق بخشی که در پورتال شرکت پست به نشانی www. post. ir قرار می‌گیرد می‌توانند با وارد نمودن شناسه و رمز عبور خود به پایگاه اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها وارد و مراحل تعیین شده برای ثبت نام را مطابق دستورالعمل‌های صادره و رعایت ملاحظات اعلامی در بخشنامه‌ها انجام دهند.

مدیرکل پست استان البرز اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای انجام ثبت نام و به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای هموطنان در طول مدت تعیین شده برای ثبت نام(بیستم تا سی و یکم فروردین ماه جاری) واحدهای پستی آمادگی ارایه خدمات به صورت شبانه روزی و در ۳ نوبت را دارا هستند که به محض اعلام مسئولین ذی ربط در ستاد ثبت نام هدفمندی یارانه‌های نقدی، دفا‌تر پستی به صورت شبانه روزی آماده انجام ثبت نام خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و به منظور رفاه حال هم میهنان عزیز روستایی که روستای آن‌ها فاقد اینترنت و دفتر خدمات ارتباط روستایی(ICT) است، ترتیبی اتخاذ شده است که با اعزام تیم‌های سیار از سوی ادارات کل پست استان‌ها به این روستا‌ها فرم‌های مربوطه میان سرپرستان خانوار‌ها توزیع و پس از تکمیل فرم به وسیله سرپرست خانوار، فرم‌های تکمیل شده توسط کارکنان پست جمع آوری و به واحدهای پستی منتقل و اطلاعات موجود در فرم را در سامانه مربوطه وارد و فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایند.

حمیدی در پایان تصریح کرد: مطمئن هستیم با توجه به تجربیات ارزشمند همکارانمان در انجام طرح‌های بزرگ ملی نظیر توزیع کالابرگ، توزیع کارت سوخت، ثبت نام تلفن همراه و… در این طرح بزرگ و ملی نیز همانند گذشته موفق و سربلند خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز