خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج تاکید کرد:

" شورای فرهنگ عمومی " قرارگاهی برای ساختن بنیان‌ها و ارتقاء سطح فرهنگی استان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۸۲

صرفه جویی، رونق در اقتصاد و تولید نیازمند فرهنگسازی در جامعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز نقش شورای فرهنگ عمومی را مهم خواند و گفت: این شورا همانند قرارگاهی است که راهبردهای فرهنگی در ابعاد کلان آن طرح و ترسیم می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در «بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان» که با اشاره به شعار سال و توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع فرهنگ اظهار داشت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک قرارگاه حاکی از اهمیت مسئله فرهنگ است، امری که دغدغه مهم ایشان به شمار می‌رود و از دولتمردان نیز انتظار پیگیری آن را دارند.

وی در ادامه شعار سال را محور قرار داد و تصریح کرد: عزم ملی به معنای آن است که ما می‌توانیم بنابراین آحاد افراد جامعه باید در این مهم مشارکت داشته باشند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: صرفه جویی، رونق در تولید و اقتصاد نیازمند فرهنگسازی در جامعه است و این فرهنگسازی نیز از بستر شورای فرهنگ عمومی، صدا و سیما و سایر بخش‌ها محقق می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در استان خاطرنشان شد: جایگاه این شورا در استان باید قرارگاهی برای ساختن بنیان‌های فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز