خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

اجرای طرح «دهکده گردشگری – سینمایی» در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۱۳

این طرح در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی در قالب فرصت های برد برد سرمایه گذاری به اجرا در خواهد آمد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از طرح بزرگ «دهکده گردشگری – سینمایی» در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در قالب فرصت‌های برد برد سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان اینکه هیج پروژه عمرانی در استان، بدون پیوست فرهنگی نخواهد بود، گفت: در همه پروژه‌ها بارگذاری فرهنگی با ایجاد مجموعه‌ها دیده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۹۳ به مسئله «فرهنگ» نگاه ویژه‌ای خواهد شد، افزود: در طرح فراخوان فرصت‌های برد برد البرز نیز با اجرای بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری – سینمایی با عنوان «دهکده سینمایی» در استان به ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است.

سریزدی اجرای این طرح را زمینه ساز توسعه و گردش صنعت سینما در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزایی با سالن‌ها و دانشکده سینما برشمرد و گفت: در همایش فرصت‌های برد برد البرز که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود از سرمایه گذاران دعوت خواهد شد تا در این طرح بزرگ ملی که به نوعی زمینه توسعه سرانه‌های فرهنگی در استان است مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است، همایش فرصت‌های برد برد البرز بیستم اردیبهشت ماه در استان البرز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز