خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی:

فرمانده جدید " سپاه استان البرز " منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۶۴

برای نخستین بار از کرج عازم جبهه های حق علیه باطل شدم و با کرج و پاسداران آن بیگانه نیستم.

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی «سردار استاد حسینی» به سمت فرماندهی سپاه استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایلنا از کرج، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ظهر یکشنبه با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن شهدا کانون جوانان بسیج سپاه کرج برگزار شد و طی آن «سردار بهرام حسینی مطلق» تودیع و «سردار علی استاد حسینی» به سمت فرماندهی سپاه استان البرز منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد جواد موحد نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: آنچه امروز قضاوت می‌شود این است که سپاه استان البرز طی مدت شکل گیری خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و خوشبختانه در دوره فرماندهی سردار حسینی مطلق سپاه استان البرز فضایی صمیمی، با نشاط و پر تلاش را تجربه کرد.

سردار علی استاد حسینی نیز که در این مراسم به سمت فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز معارفه شد در ابتدای سخنان خود به بیان خاطراتی از زمان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: برای نخستین بار از کرج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدم و با کرج و پاسداران آن بیگانه نیستم.

وی اظهار داشت: به این سمت به عنوان فرماندهی نگاه نمی‌کنم بلکه امیدوارم با تمام توان خدمت گذاری برای مردم باشم و خداوند را سپاس می‌گویم که زمینه خدمت گذاری برای خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان را برای بنده فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز