خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان البرز؛

مسابقات سراسری قرآن و حدیثحوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۷۲

مرحله مقدماتی این مسابقات ۵ اردیبهشت، با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب سراسر کشور در قم برگزار شده بود / مراسم اختتامیه، عصر جمعه ۱۹ اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در کرج برگزار می شود.

ایلنا: مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیثحوزه های علمیه سراسر کشور، در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن و حدیثحوزه های علمیه در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء و قرائت تحقیق قرآن کریم در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در حال برگزار شد.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه، با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب سراسر کشور در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) برگزار شده بود که مجموعا تعداد ۴۴ نفر در سه رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء و قرائت تحقیق قرآن کریم به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مرحله کشوری این مسابقات، از روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان البرز و قرائت قرآن توسط قاری بین المللی استاد احمد ابوالقاسمی شروع شد و تا پایان روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر، جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و حضور طلاب علاقه مند به قرآن و عترت(علیهم السلام) در همین مکان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، تلاوت نفرات برگزیده در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق، اجرای گروه تواشیح کریمه، از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه میباشد.

در پایان مراسم نفرات برتر این دوره از مسابقات اعلام گشته و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز