خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج در گفتگو با ایلنا:

اجازه افزایش سی و پنج درصدی کرایه‌ تاکسی‌ها را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۵۲

مصوبه افزایش ۳۵% نرخ کرایه تاکسی توسط شورای شهر کرج مورد قبول فرمانداری نیست و ما به هیچ وجه زیر بار این افزایش خارج از عرف، در کلان شهر کرج نخواهیم رفت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: اجازه افزایش نامعقول کرایهٔ حمل و نقل در کلان شهر کرج را نخواهیم داد.

محمدتقی ایرانی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج افزود: مصوبه افزایش ۳۵% نرخ کرایه تاکسی توسط شورای شهر کرج مورد قبول فرمانداری نیست و ما به هیچ وجه زیر بار این افزایش خارج از عرف، در کلان شهر کرج نخواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: نرخ کرایهٔ تاکسی باید متناسب با میزان تورم سالیانه کشور محاسبه و لحاظ شود و هرگونه افزایش خارج از عرف و بدون قاعده با منافع عموم مردم در تضاد است.

ایرانی با بیان این مطلب که افزایش ۲۱% کرایه تاکسی مورد تائید و قبول فرمانداری کرج است بیان داشت: نرخ سالیانه کرایه در همه کلان شهرهای کشور تقریبا با یک شیب ملایم و تفاوت اندک باید محاسبه و اعمال شود که گویا شورای شهر کرج از این نکته بی‌اطلاع است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که برای ما منافع عموم مردم در اولویت است نه منافع عده قلیلی از شهروندان کلان شهر کرج افزود: متاسفانه از جهت گیری شورای شهر این نکته به ذهن متبادر می‌شود که شورای شهر کرج منافع عموم مردم را در نظر نمی‌گیرد.

فرماندار ویژه کلان شهر کرج در پایان تاکید کرد: نرخ کرایه تاکسی تنها با تائید فرمانداری قابل اجرا و اعمال است و ما به هیچ وجه اجازه افزایش بیشتر از ۲۱% کرایه تاکسی را در کرج نخواهیم داد. اگر شورای شهر مصوبه خود را اصلاح نکند کار به کمیسیون حمل و نقل کلان شهر‌ها می‌کشد که باز هم در آن صورت، مطلوب فرمانداری کرج خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز