خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان استان البرز خبر داد:

افزایش تعداد دفاتر پیشخوان ارایه کننده خدمات ثبت احوال در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۵۴

توجه به ملاحظات امنیتی و همچنین پیش بینی تمهیدات لازم به منظور بهره برداری مناسب از دفاتر پیش خوان دولت ضروری است.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری البرز از ارتقاء سطح همکاری‌ها با اداره کل ثبت احوال استان در جهت توسعه خدمات دولت الکترونیک و همچنین افزایش تعداد دفا‌تر پیشخوان ارایه کننده خدمات ثبت احوال استان بر اساس ضوابط و معیارهای قانونی موجود خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، علیرضایی دبیر کارگروه دفا‌تر پیشخوان استان البرز، طی دیدار با مدیر کل ثبت احوال این استان ضمن مرور اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه فناوری اطلاعات در ثبت احوال توسعه هر چه بیشتر خدمات دولت الکترونیک در استان تاکید کرد.

همکاریهای فی مابین در جهت تحقق این امر و همچنین انجام برخی پروژه‌های مرتبط با توسعه تعاملات الکترونیکی با دستگاههای اجرایی استان به شکل پایلوت با ثبت احوال و نیز ضرورت فراهم ساختن زیرساختهای ارتباطی و امنیتی مورد نیاز و رفع موانع و مشکلات از جمله موارد مطروحه در این دیدار بود.

در این دیدار همچنین طرفین ضمن تاکید بر ارایه خدمات ثبت احوال در تعداد بیشتری از دفا‌تر پیشخوان استان بر اساس ضوابط و معیار‌های قانونی موجود، بر ضرورت توجه به ملاحظات امنیتی و همچنین پیش بینی تمهیدات لازم به منظور بهره برداری مناسب دفا‌تر از این خدمات تاکید نمودند و مقرر شد برنامه ریزی و اقدامات اجرایی لازم در خصوص تحقق این امر صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز