خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز در ساوجبلاغ؛

کلنگ بخش دیالیز و icu بیمارستان امام‌صادق(ع) به زمین زده شد

کد خبر : ۱۷۰۹۶۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز: تلاش می‌شود تا با تدوین برنامه‌های لازم در مسیر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های این استان پیش برویم.

با حضور مسئولان کلنگ ساخت بخش دیالیز و icu بیمارستان امام جعفر صادق(ع) به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت بخش دیالیز و icu در بیمارستان امام جعفر صادق اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در استان البرز یکی از مهمترین نیازها و برنامه‌های این استان است.

حمید درفشی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با تدوین برنامه‌های لازم در مسیر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های این استان پیش برویم.

این مسئول با تأکید بر حضور خیران استان در حوزه سلامت گفت: با تحولات عظیمی که امروزه در عرصه بهداشت و درمان شاهد آن هستیم فرصت خوبی است که با کمک خیرین، بستر خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت استان را فراهم سازیم.

درفشی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت در امور خیرخواهانه به ویژه در امر بهداشت و درمان، اظهار داشت: راه‌اندازی بخش دیالیز و icu در این مرکز از انتقال بیماران دیالیزی به شهرهای اطراف به ویژه کرج جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این بخش که سازه آن توسط خیرین و امکانات و تجهیزات آن توسط دانشگاه فراهم خواهد شد قابلیت ارائه خدمت به۱۰۰ بیمار دیالیزی در هر ماه را دارد.

در ادامه این مراسم سلیمان فلاح رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ نیز طی سخنانی خواستار توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان شد و گفت: این بخش با ۱۰ تخت دیالیز و ۱۲ تخت icu تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تمام پیگیری‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های اولیه در خصوص آماده‌سازی نقشه‌ها و چگونگی مراحل ساخت انجام شده است و از امروز ساخت این بخش آغاز می‌شود.

- See more at: http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۳۰۳۰۴۰۰۱۰۹۶#sthash. ۳۸M۹py۹A. dpuf

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز