خبرگزاری کار ایران

استاندار پیشین البرز گفت:

اختلاف سلیقه نمی‌تواند موجب غفلت مسئولان از انجام وظایف شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۹۸

همه باید بدانند در کشور اسلامی ما اختلاف سلیقه و نظر نمی تواند سبب غفلت از انجام وظایف مسئولان برای تحقق اهداف نظام باشد.

استاندار پیشین البرز گفت: هیچ اختلاف سلیقه‌ای، مسئولان را از انجام وظیفه باز نمی‌دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری با بیان مطلب در آیین معارفه استاندار جدید البرز با بیان اینکه از رئیس جمهور و تصمیم دولت برای انتخاب «سید حمید طهایی» به عنوان دومین استاندار البرز قدردانی می‌کنم، اظهار داشت: آن روز که به عنوان استاندار البرز از سوی دولت انتخاب شدم نماز شکر خواندم و روزی که این بار از دوش بنده برداشته شد نیز نماز شکر به جا آوردم.

وی البرز را استانی پر برکت خواند و گفت: بی‌تردید بهره برداری از استعدادهای این استان آینده‌ای پر فروغ را رقم خواهد زد و در طول مدت خدمت بنده تمامی دستاوردهایی که به عنوان موفقیت به ثبت رسید حاصل تلاش گروهی بوده است.

طاهری ادامه داد: بنابر گفته معاون رئیس جمهور، البرز اولین استانی بود که گامی عملی در راستای اهداف اقتصادی برداشته و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته است.

استاندار پیشین استان البرز با بیان اینکه در هر گوشه‌ای به عنوان سرباز نظام و ولایت در کشور خدمت خواهم کرد، اظهار داشت: همه باید بدانند در کشور اسلامی ما اختلاف سلیقه و نظر نمی‌تواند سبب غفلت از انجام وظایف مسئولان برای تحقق اهداف نظام باشد.

طاهری تصریح کرد: در مدت خدمت در استان البرز از هیچ کوششی برای پیشرفت استان و سوق دادن فعالیت‌ها در راستای رویکردهای دولت و نظام اسلامی دریغ نکرده و تلاش کردم تا حاشیه‌ها و بداخلاقی‌های ایجاد شده عرصه را برای من تنگ نکند و در روند پیشرفت استانی خللی ایجاد نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز