خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید البرز تاکید کرد؛

بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۰۹

از ظرفیت تمامی بخش ها و پتانسیل کلیه حوزه ها با تدوین برنامه های جامع و تشکیل تیم های کارشناسی استفاده خواهم کرد /

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان تأکید کرد: از ظرفیت تمامی بخش‌ها و پتانسیل کلیه حوزه‌ها با تدوین برنامه‌های جامع و تشکیل تیم‌های کار‌شناسی استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی عصر چهارشنبه در آیین معارفه خود که درسالن شهیدان‌نژاد فلاح برگزارشد، ضمن اشاره به شعار سال، همدلی، هماهنگی و مشارکت عمومی مردم و مسئولان را مهم خواند و تصریح کرد: با وحدت بین آحاد افراد جامعه و مسئولان امر شعار «اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را باید به عنوان الگویی بی‌بدیل پیاده سازی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه ما نیاز به جهش وتلاش همگان را دارد، افزود: همانگونه که دولت بدون پشتیبانی مردم نمی‌تواند موفق باشد، یک مدیرهم در تحقق اهداف تنهایی موفق نخواهد بود مگر با مشارکت و همراهی همکاران.

طهایی تصریح کرد: در این راستا نیازمند همراهی یکایک شما مردم و مسئولان هستم.

وی در ادامه افزود: تجربه‌ای سی ساله در پنج استان کشور دارم و در این مدت نکاتی آموخته‌ام، هیچ‌گاه خود را بدون عیب تلقی نخواهم کرد و توقع دارم تمامی مسئولان استان بنده را در ابعاد مختلف یاری دهند.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه اشاره‌هایی نیز به رویکرد‌ها و استراتژی‌های خود داشت و بیان کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت استعداد‌ها و نخبگان این استان و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های تحقیقاتی و پژوهشی رویکردی است که دنبال خواهد شد.

وی صداقت، تلاش، پیگیری، برنامه ریزی را مهم خواند و افزود: مدیران هر دستگاه مجریان آن بخش در سیاست گذاری‌های دولت هستند بنابراین با مشارکت و همدلی می‌توان به نحو احسن اهداف دولت را عملیاتی ساخت.

استاندار جدید البرز در ادامه شرایط اقتصادی کشور را یادآورشد و بیان کرد: شرایط حاضر ایجاب می‌کند که مسئولان با سعه صدر به منظور کاهش برخی فشارهای اقتصادی پیگیر کلیه برنامه‌ها باشند.

وی افزود: از کلیه پتانسیل‌های استان با تشکیل تیم‌های کار‌شناسی و مشاوران در قالب تدوین برنامه‌های جامع استفاده خواهم کرد.

در پایان این آیین حکم انتصاب «سیدحمیدطهایی» قرائت شد و از «سیدطاهرطاهری» استاندار پیشین قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز