خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس خبر داد:

جمع آوری متکدیان از سطح شهر در فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۱۳

بزودی چهره شهرستان فردیس از حضور متکدیان پاک خواهد شد / تکدی گری سوءاستفاده از باورهای دینی مردم است

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس از جمع آوری متکدیان از سطح شهرستان خبر داد و گفت: بزودی چهره شهرستان فردیس از حضور متکدیان پاک خواهد شد.
به گزارش ایلنا در کرج، ابوالفضل سرزعیم با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مدتی است در سطح شهرستان فردیس با متکدیانی برخورد می کنیم که بیشتر اتباع بیگانه ای است که وارد ایران شدند.
وی افزود: این اشخاص که با سوء استفاده از باورهای مذهبی مردم تکدی گری می کنند، بعضا دارای جرائم و بزه های مختلف هستند که باید با آنان برخورد جدی صورت گیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: حضور کودکان خیابانی و متکدیان در سر چهار راه ها و معابر اصلی، چهره شهر را از همه نظر زشت و نازیبا کرده و زمینه ساز نارضایتی شهروندان شده است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس یادآور شد: این افراد که به صورت سازمانه یافته در مناطق مختلف شهر حاضر می شوند علاوه بر ناهمگون کردن منظر شهر، بستر ساز انواع جرایم و شیوع بیماری در سطح شهرستان هستند که با توجه به تدابیر اتخاذ شده بزودی برخوردی جدی با این افراد صورت خواهد گرفت.
معاون سیاسی و انتظامی شهرستان فردیس اضافه کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی برخورد با این افراد و هدفمند کردن نذورات و هدایای مردمی به نهادها و ارگانهای ذی صلاح یکی از راههای برخورد و جلوگیری از افزایش این افراد در سطح شهرستان خواهد بود.
سرزعیم در پایان سخنان خود از شهروندان خواستار عدم کمک به متکدیان حرفه ای و سازمان یافته که در قالب گروه های کوچک در اماکن عمومی سطح شهر و همچنین ادارات و نهادهای مختلف در گردش هستند، شد.
به گفته وی برخورد قاطع با اینگونه عوامل که باعثخدشه دار شدن به چهره شهرستان می شوند، می تواند گام موثری در راستای کاهش این معضل اجتماعی به شمار رود.
تاکید بر همکاری عوامل انتظامی، شهرداریها و اداره بهزیستی به منظور ارائه طرح و اهتمام بیشتر در راستای رفع این پدیده اجتماعی از دیگر نکاتی بود که معاون سیاسی و انتظامی شهرستان فردیس در سخنان خود به آن اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز