خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت:

تامین نیروی انسانی و فضای فیزیکی از مهم ترین نیازهای پزشکی قانونی استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۷۱

تامین نیروی انسانی مورد نیاز و فضای فیزیکی در استان البرز از مهمترین نیازهای این سازمان است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز و فضای فیزیکی در استان البرز از مهمترین نیازهای این سازمان است.

به گزارش ایلنا در کرج، عبدالرزاق برزگر در آیین معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان البرز با بیان این مطلب گفت: سازمان پزشکی قانونی مجموعه ای متشکل از تیمی کاملا کارشناسی است که بر اساس نیازهای خاص دستگاه قضایی و برای کمک به ایجاد عدالت در جامعه ایجاد شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه با کمبود نیرو و کارشناس مواجه هستیم اما خرسندیم که با کمبود نیرو رضایت مردم را جلب می کنیم.
این مسئول اضافه کرد: کار کردن در چنین سازمان کارشناسی که نظرات آن در حل بسیاری از پرونده های قضایی راهگشااست، نیازمند شرایطی از جمله تامین نیروی انسانی مورد نیاز و زیر ساخت های فیزیکی مناسب است.
وی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی تاکنون با همین امکانات اندک در نیروی انسانی و بودجه نیز به طور موفق عمل کرده است و در ارزیابی مردمی از سطح خدمات دستگاه های اجرایی نیز، این سازمان رتبه های بسیار خوبی را کسب کرده است؛ به طور مثال اگر متوسط خدمت رسانی بالای ۲ ساعت باشد در حال حاضر در ادارات کل پزشکی این میزان به یک ساعت رسیده است و علی رغم محدودیت با تلاش همکاران زمان انتظار این مدت خدمت رسانی کاهش پیدا کرده است.
برزگر در ادامه با اشاره به عدم تعطیلی و تاخیر در کارهای پزشکی قانونی افزود: در وظایف پزشکی قانونی به هیچ عنوان تعطیلی وجود ندارد و این فشار مضاعفی را روی پرسنل و پزشکان دارد.
قائم مقام رییس سازمان پزشکی قانونی کشور تاکید کرد: برای جذب نیروی انسانی در این سازمان پیگیری هایی شده و دولت و معاونت منابع انسانی رئیس جمهوری نیز در این زمینه قول های مساعدی داده است که امیدواریم با تامین اعتبارات، این مشکل هرچه زودترحل شود.
وی افزود: وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور در مقطعی بسیار محدود تر بود اما امروز با رشد وظایف این سازمان، توقع از آن بالاتر رفته که در این راستا باوجود محدودیت ها از مسئولان استانی می خواهیم به تامین و جذب اعتبارات و رفع نیازهای این سازمان مهم کمک کنند.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات دکتر عباس مینویی مدیرکل سابق دکتر داود آبادی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل پزشکی قانونی استان البرزمعرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز