خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

مشکلات حوزه فرهنگ و هنر با شعار حل نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۲۳

عصاره فرهنگ و هنر کشور در البرز نهفته است / متاسفانه در حوزه فرهنگ و هنر کارهای زیربنایی و اساسی در استان انجام نشده و همین امر باعثشده زیرساخت های فرهنگی استان به نسبت جمعیت ساکن بسیار ضعیف باشد.

فرماندار کرج بر لزوم افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر در استان البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، فرماندار ویژه کلانشهر کرج، در مراسم افتتاح اولین نگارخانه استاندارد شهرستان کرج گفت: استان البرز به واسطه قومیت ها و گروه های مختلف جمعیتی که در خود جای داده زمینه بسیاری برای رشد و شکوفایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

محمد تقی ایرانی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات و مسائل حوزه فرهنگ و هنر با شعار و صحبت حل نمی شود و در این خصوص باید اقدامات اساسی و اجرایی صورت داد.

وی افزود: متاسفانه در حوزه فرهنگ و هنر کارهای زیربنایی و اساسی در استان انجام نشده و همین امر باعثشده زیرساخت های فرهنگی استان به نسبت جمعیت ساکن بسیار ضعیف باشد.

وی ادامه داد: مسئولین باید در خصوص تخصیص اعتبار به بخش فرهنگ و هنر بیش از پیش توجه داشته باشند چراکه در حال حاضر همه مسئولین از دغدغه های فرهنگی خود صحبت می کنند اما زمان اختصاص بودجه کمترین اعتبار را به بخش فرهنگ و هنر اختصاص می دهند.

ایرانی گفت: ارتقای فرهنگ و هنر استان نیازمند تعامل و همکاری همه مردم و مسئولین است و نباید انتظار داشت که یک دستگاه به خصوص به تنهایی اهداف فرهنگی استان را دنبال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز