خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز گفت:

مدیران توانمند استان البرز با توانایی جذب منابع ملی سنجیده و شناخته می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۴۷

مدیرانی که با اشراف به بخشنامه های ابلاغی دستگاه متبوع بتوانند جذب بالاتری از منابع ملی را داشته باشند معرفی و شناخته خواهند شد.

استاندار البرز از اجرای ماراتن سنجش توانایی مدیران در جذب منابع ملی خبر داد و گفت: مدیرانی که با اشراف به بخشنامه های ابلاغی دستگاه متبوع بتوانند جذب بالاتری از منابع ملی را داشته باشند معرفی و شناخته خواهند شد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن شهدای دولت با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد، یکی از برنامه های کاری خود را مطرح کرد و اظهار داشت: از آنجا که جذب منابع مالی مهمترین نیاز استان البرز برای توسعه چند وجهی به شمار می رود، از این رو ماراتن سنجش توانایی مدیران در جذب منابع از سهم ملی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر دستگاه سهم تعیین شده خود را از بودجه های استانی دریافت می کنند، نقش سهم منابع ملی را نیز مهم برشمرد و تصریح کرد: مدیران باید ضمن اشراف به بخشنامه ها و بودجه های ملی که به هر دستگاه تخصیص پیدا می کند از این توانایی برخوردار باشند که این منابع را برای دستگاه متبوع جذب کنند.
طهایی گفت: طبق بخشنامه هایی که هر ساله به دستگاه ها ابلاغ می شود، بخشی از منابع مالی در تبصره و مواد قانونی گنجانده شده است که گاهی اوقات به جهت عدم آگاهی و اشراف مدیران ممکن است نادیده انگاشته شود.
استاندار البرز در ادامه متذکر شد: رصد نحوه اجرای این تکلیف در دستور کار جدی استانداری قرار گرفته است و انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان بتوانند در جذب منابع ملی موفق عمل کنند.
وی افزود: برهمین اساس از دستگاه ها گزارش جذب منابع اخذ و پس از بررسی مدیران برتر توانمند در این عرصه معرفی و شناخته می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز