خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد؛

طبیعت استان البرز در قاب تصویر

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۱۱

جشنواره سالانه عکس طبیعت فرصتی مهیا می کند که عکاسان استان علاوه بر بروز استعدادها و توانایی های خود در هنر عکاسی، زمینه آشنا کردن مردم با پتانسیل های گردشگری استان را نیز ایجاد کنند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری جشنواره سالانه عکس طبیعت در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج؛ ابراهیم شریفی اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناساندن جاذبه های گردشگری استان به البرز نشینان برگزار می شود.


وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این جشنواره البرزی ها با جاذبه های گردشگری استان خود بیش از پیش آشنا می شوند و همین امر باعثمی شود که در اوقات فراغت خود به جای سفر به سایر استان های دیگر البرز گردی را در اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از ساکنین البرز با جاذبه های گردشگری این استان آشنا نیستند و از وجود بسیاری ازفضاهای بکر زیبا و طبیعی این استان بی خبرند.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی مهیا می کند که عکاسان استان علاوه بر بروز استعدادها و توانایی های خود در هنر عکاسی، زمینه آشنا کردن مردم با پتانسیل های گردشگری استان را نیز ایجاد کنند.

شریفی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه به دبیرخانه این سالانه عکاسی ارسال کنند.

این مسئول ابراز کرد: پس ازبررسی آثار، بهترین عکس ها انتخاب و در مراسم اختتامیه این جشنواره که در اواخر مهر ماه برگزار می شود از برگزیدگان این رویداد فرهنگی – هنری تقدیر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز