خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

از کارگاه های کوچک تولیدی می توانیم رونق اقتصادی را آغاز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۳۴

هیچ گونه مانعی نباید فعالیت بخش خصوصی و افرادی را که به عنوان اهرم و بازوی دولت اند از فعالیت باز دارد.

استاندار البرز گفت: هیچ گونه مانعی نباید فعالیت بخش خصوصی و افرادی را که به عنوان اهرم و بازوی دولت اند از فعالیت باز دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی در آیینی که به مناسبت " روز اصناف و صنعت و معدن " برگزار شد؛ در جمع دست اندرکاران عرصه تولید با تأکید بر ضرورت حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی کشور اظهار کرد: مسیر باید برای صنعتگرانی که در جهت رونق اقتصادی و تولید داخلی گام برمی دارند باز و هموار باشد.

وی تصریح کرد: متولیان امر در کلیه دستگاه های اجرایی همواره این مهم را در دستور کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین ضرورت جلوگیری از هر گونه سنگ اندازی را در مسیر تولید داخلی و صدور مجوزها ضروری دانست و افزود: هیچ گونه مانعی نباید فعالیت بخش خصوصی و افرادی را به که عنوان اهرم و بازوی دولت در این زمینه فعالیت دارد را از چرخه تولید باز دارد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه شعار سال مفهومی عمیق دارد که باید روی تک تک واژه های آن تأمل کرد، گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی پرمفهوم است که یکی از وجوه بارز آن این است که فرهنگ تولید و تلاش را از همین کارگاه های کوچک رونق دهیم و برای رسیدن به اقتصاد و شکوفایی همه با عزم ملی متعهد باشیم.

طهایی تلاش برای خودکفایی داخلی را به جهادگران عرصه سازندگی پس از انقلاب اسلامی تشبیه کرد و گفت: همانگونه که جهادگران درآن دوران جهت ساختن کشور در دور افتاده ترین روستاها خدمت رسانی می کرده اند امروز نیز عرصه برای تلاش اقتصادی فراهم شده است و یکایک مردم و مسئولان در این زمینه موظف به ادای تکلیف اند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت همراهی دستگاه ها در رفع نیازهای اصناف، صنعتگران و تولیدکنندگان، تأکید کرد: اصناف دستگاه های اجرایی را همراه خود بدانند چرا که بسیاری از مسائل در جلسات و کمیسیون ها قابل حل و بررسی است که مسئولان امر می توانند خلاء ها و نیازهای موجود را در داخل این نشست ها حل و فصل نمایند.

استاندار البرز دید علمی و نگاه کارشناسی در بخش صنعت را نیز مهم خواند و افزود: با تلفیق علم و صنعت در کنار یکدیگر می توان ضمن احصاء نیازهای استان برای بخش های مختلف سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: فعالان بخش خصوصی و تشکل ها باید در کنار یکدیگر با همراهی هم در عرصه جهاد عملی کار و تلاش کنند.

در پایان این مراسم با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار البرز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی، صنعتی، پیشکسوتان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه های نمونه و انجمن صنایع همگن که بهترین عملکرد را طی یک سال گذشته داشتند قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است، در هفته صنعت، معدن و تجارت، ۲۰ واحدصنعتی در استان البرز با سرمایه ای بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده و برای ۷۲۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز