خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرزخبرداد:

البرز پر ترددترین استان‌ کشور در سه ماه اول سال جاری ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۳۸

استان البرز اولین استان پرتردد کشور بوده است و پس از البرز، استان‌های مازندران، گیلان و تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ثبت تردد بیش از ۸۸ میلیون و ۷۶۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز توسط ۳۰ دستگاه تردد شمار منصوب در جاده‌های استان، در سه ماه اول سال۹۳، استان البرز را در صدر جدول استان‌های پر تردد کشور قرار داده است.

به گزارش ایلنا در کرج، قاسم باقری مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: بر حسب آمار اخذ شده از طریق ترددشمار‌های نصب شده در۳۰مقطع از محورهای مواصلاتی استان، در مجموع۸۸ میلیون و ۷۶۰ هزارو ۷۳۳تردد از استان انجام شده که بر حسب این آمار، در ایام مذکور استان البرز اولین استان پرتردد کشور بوده است و پس از البرز، استان‌های مازندران، گیلان و تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

باقری با اشاره به اینکه استان البرز مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است، نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در استان را بسیار با اهمیت ذکر کرد و افزود: در ایام مذکور بیشترین تردد در محور کرج – تهران و بالعکس با ۲۱ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۲۰۷ تردد و پس از آن در محور کرج - قزوین و بالعکس با ۹ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۲۱ تردد انجام شده است. همچنین در محور کرج –چالوس و بالعکس نیز در این مدت ۲ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۲۳۹ تردد ثبت شده است.

باقری سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در استان البرز را ۱۲درصد اعلام کرد وافزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کرج - ماهدشت بوده است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان البرز، با اشاره به بهره گیری از تکنولوژی‌های حمل ونقل هوشمند در کنترل و مدیریت ترافیک در استان البرز، خاطر نشان کرد: درمرکز مدیریت را ه‌های استان البرز علاوه بر ثبت و تحلیل آمارتردد‌ها، کنترل تصویری محورهای ارتباطی استان از طریق ۲۰ دوربین تصویری منصوب در جاده‌ها، سیستم تعیین متوسط زمان سفر، ثبت سرعت و سبقت غیر مجاز، اطلاع رسانی وضعیت لحظه‌ای ترافیک و… انجام می‌شود و توسعه و افزایش استفاده از تجهیزات حمل ونقل هوشمند برای سال جاری نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز