خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرزخبرداد:

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۷۲

عرضه خارج از شبکه سوخت در استان البرز به عنوان یکی از شاخه های رو به گسترش قاچاق از معضلات استان است که همواره با تلاش دستگاه های دست اندر کار و صیانت شرکت نفت استان ازاین سرمایه ملی بخش عظیمی از آن کشف شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق در استان البرز طی سه مرحله عملیات جداگانه خبر داد.


به گزارش ایلنا در کرج، علی اکبر زارعی نژاد با اعلام این خبر گفت: طی دو هفته گذشته با هماهنگی های انجام شده توسط دبیر خانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و همکاری و تعامل جدی سایر دستگاه های ذیربط مقدار یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق در استان البرز طی سه مرحله عملیات جداگانه کشف و با ارسال نمونه به آزمایشگاه برای تعیین دقیق ترکیب فرآورده و تشکیل پرونده قضایی در دست پی گیری قرار گرفت.

وی افزود: عرضه خارج از شبکه سوخت در استان البرز به عنوان یکی از شاخه های رو به گسترش قاچاق از معضلات استان است که همواره با تلاش دستگاه های دست اندر کار و صیانت شرکت نفت استان ازاین سرمایه ملی بخش عظیمی از آن کشف شده است.

زارعی نژاد تصریح کرد: هنوز برای پاک کردن کامل این بزه یا به حداقل رساندن آن به زیر پنج درصد تلاش و سعی بسیاری می بایست صورت گیرد.

وی گفت: به نظر می رسد قانون جدید مبارزه با قاچاق و افزایش کمی و کیفی جرائم قاچاق و عرضه خارج از شبکه می تواند کمک شایانی در این ارتباط داشته باشد توقیف و ضبط خودروهای حامل قاچاق به نفع دولت با شرایط خاص مندرج قانون و افزایش چند برابری و سیصد درصدی جرائم از جمله این برنامه ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز