خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز:

بررسی موانع واحدهای تولیدی استان البرز در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۸۱

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استاندار البرزدر نشست کمیسیون کارگری استان آخرین وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار استان را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استاندار البرز در نشست کمیسیون کارگری استان آخرین وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار استان را مورد بررسی قرار داد.


به گزارش ایلنا در کرج، بهزادجعفری با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون کارگری استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و گرامیداشت یاد شهدای هفت تیر و همچنین تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اهداف رویکرد کاری کمیسیون کارگری به ضرورت اجرایی شدن مصوبات از سوی دستگاه های مربوطه تاکید کرد.


وی تحقق این امر را گامی موثر در رسیدن به اهداف سیاست های دولت تدبیر و امید و رویکرد استانی در بحثحمایت از تولید و اشتغال پایدار عنوان کرد.


جعفری همچنین در همین رابطه به نقش و جایگاه ویژه و کلیدی ادارات کل صنعت و معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی در دستیابی به این چشم انداز نکاتی را مورد توجه قرار داد.


گفتنی است در ادامه این جلسه پس از بحثو تبادل نظر پیرامون دستور کار نشست آخرین وضعیت تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار در سطح استان موردبررسی و پیگیری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز