خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبرداد:

اطلس فرهنگی کرج طی ۶ ماه آینده رونمایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۵۶

در صورتی که دستگاه‌های اجرایی اطلاعات خود را تا ۲ ماه آینده در اختیار ما بگذارند، اطلس فرهنگی کرج در مدت ۶ ماه نهایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در صورتی که دستگاه های اجرایی اطلاعات خود را تا ۲ ماه آینده در اختیار ما بگذارند، اطلس فرهنگی کرج در مدت ۶ ماه نهایی می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر افزود: اطلس فرهنگی از آمار و اطلاعات بهره می گیرد و با پردازش و مستند سازی بر جغرافیای هر مجموعه ای می توان اطلس فرهنگی را شکل داد.

وی با بیان اینکه تدوین اطلاعات اطلس فرهنگی البرز درمرحله ثبت اطلاعات قرار دارد، گفت: با مطالعاتی که بر روی مجموعه اطلس های فرهنگی استان های دیگر انجام شده، ما به ۹۵ شاخص رسیدیم و اگر این شاخص ها در مجموعه استان مطالعه شود طبیعی است ما می توانیم برای هر مجموعه کوچکی از استان اطلس فرهنگی را داشته باشیم.

حسینی کاشانی در مورد لزوم همکاری نهادهای مختلف برای تهیه اطلس فرهنگی یادآورشد: ۵۰الی ۶۰درصد از اطلاعات و آمار در نهادهای مختلف موجود است اما قطعا وقتی کنار هم قرار داده و پردازش شوند اطلاعات بهتری به دست می آید.

وی افزود: برای تهیه اطلس فرهنگی نیازمند کمک و مساعدت همه دستگاه ها هستیم و اگر دستگاه های اجرایی تا ۲ماه آینده اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهند برا ساس قولی که داده ایم تا ۶ ماه آینده اطلس فرهنگی اولیه شهرستان کرج را تهیه و در جلسه شورای فرهنگ عمومی رونمایی می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز