خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۴۵

معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیاتی از مقامات ارشد استانی از «پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران» واقع در استان البرز بازدید به عمل آوردند.

صبح امروز معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیئتی از مقامات ارشد استانی از «پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران» واقع در استان البرز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا در کرج، صبح امروز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، به همراه اسکندر زند، معاون و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، «حجتی» وزیر کشاورزی با همراهی سید حمید طهایی، استاندار البرز، معاونان و فرماندار کرج از دستاوردهای پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران واقع در استان البرز بازدید به عمل آوردند.

معرفی پژوهشکده توسط قره، رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و حضور در بخش‌های کشت بافت و انتقال ژن، بیوتکنولوژی میکروبی، ژنومیکس و بیوانفورماتیک، بخش نانو تکنولوژی، اتاقک‌های رشد و گلخانه تراریخته و راکتور تولید بیودیزل از محورهای این بازدید به شمار می‌رفت.

دیدار صمیمانه و سخنرانی معاون رئیس جمهور و هیئت همراه با پیشکسوتان پژوهش‌های کشاورزی پایان بخش سفر نیم روزی هیات وزرا به البرز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز