خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز؛

نمایشگاه دائمی استان البرز باید با رویکردی فرا استانی و ملی تاسیس شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۵۴

نمایشگاه استان البرز می‌بایست از انحصار اشخاص خارج شده و با دیدی جامع و کارشناسی دقیق، جانمایی و احداثشود. / در جانمایی نمایشگاه استان البرز همه جوانب، از جمله دسترسی‌های مطلوب ترافیکی در حد فاصل بین دو استان، می بایست به درستی مورد مطالعه و لحاظ شود.

نمایشگاه استان البرز می‌بایست از انحصار اشخاص خارج شده و با دیدی جامع و کار‌شناسی دقیق، جانمایی و احداثشود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج گفت: تاکنون بحث‌های زیادی در سازمان تجارت و شورای گفتگوی استان البرز در خصوص چگونگی ایجاد نمایشگاه در این استان صورت پذیرفته که در این جلسات بر مشارکت سه تشکل بخش خصوصی اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون به عنوان سهامداران اصلی این شرکت نمایشگاهی تاکید داشته‌ایم.

رحیم بناملایی در ادامه با بیان این مطلب که نمایشگاه استان البرز «معین» تهران هم باید باشد افزود: با توجه به نزدیکی و درهم تنیدگی تهران و استان البرز، حضور ۳۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان و نزدیکی مراکز صنعتی تهران به البرز اکثر قریب به اتفاق مسئولان و تصمیم سازان در این امر، به این باور رسیده‌اند که ایجاد نمایشگاه استان البرز می‌بایست در اشلی فرا استانی و ملی دیده شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به وجود مراکز صنعتی مهم در استان البرز، حضور و فعالیت انجمن‌ها و تشکل‌های همگن در این استان، به راحتی می‌توان با مشارکت و استفاده از منابع مالی، توان مدیریتی عملیاتی و استفاده از پتانسیل‌های انگیزشی این تشکل‌های بخش خصوصی، نمایشگاهی بسیار مدرن با وسعت و امکانات بالای نمایشگاهی و هتلینگ، با کاربری فرااستانی و ملی در محدوده استان ایجاد کرد.

رحیم بناملایی، با بیان این مطلب که در جانمایی نمایشگاه استان البرز همه جوانب، از جمله دسترسی‌های مطلوب ترافیکی در حد فاصل بین دو استان، می‌بایست به درستی مورد مطالعه و لحاظ شود، از احتمال اختصاص زمینی ۱۲۰ هکتاری در لاین شمالی حد فاصل دو اتوبان تهران و همت و در محدوده استان البرز به این امر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز