خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ملاگ در انتصابات البرز، شاخص های دولت روحانی ست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۹۳

فرصت آزمون و خطا در انتصابات وجود ندارد. / پیشینه، کارایی و سوابق از شاخص های انتخاب مدیران خواهد بود. / دولت یازدهم با احدی تعارف ندارد.

کمیته انتصابات در حال بررسی پیشینه و سوابق گزینه‌های پیشنهادی است و بر پایه مولفه‌ها و شاخصه‌های توانمندی و پیشینه، مدیران در پست‌های مدیریتی گمارده خواهند شد.

به گزارش ایلنا در کرج، استاندار البرز، با بیان این مطلب گفت: تمامی تلاش ما بهره گیری از استعدادهای داخل استان در انتصابات است.

حمید طهایی در ادامه بیان داشت: فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و اگر نیروهای بومی استان بر اساس شاخص‌ها، از کارآمدی برخودار باشند در پست‌ها گمارده می‌شوند؛ در غیراین صورت ناچار در بکارگیری افرادی خارج از استان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ملاک در انتخاب مدیران، بکارگیری افرادی است که در چارچوب برنامه‌های دولت تدبیر و امید هستند؛ افزود: برای اجرای اهداف عالی دولت به نیروهایی نیاز است که دیدگاه‌های این دولت را داشته و از توان و کارایی لازم نیز برخوردار باشند.

طهایی گفت: در این راستا افرادی که با مسئولیت‌های بلیطی و نه بر اساس تجربه و آشنایی، بدون ضوابط و کاملاً سفارشی شده در پست‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند، در لیست انتصابات آینده استان البرز نخواهند بود و ناچار به جابجایی آن‌ها هستیم.
استاندار البرز در خصوص جابجایی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز گفت: مدیرانی که از سوی وزارتخانه‌ها در دستگاه‌ها منصوب شده‌اند کار خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: البته عملکرد این مدیران نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان البرز در محور دیگری از سخنان خود گفت: دولت یازدهم در هیچ زمینه‌ای تعارف ندارد و کار و مسئولیت از حفظ افراد و اشخاص برای آن مهم‌تر است؛ کما اینکه اخیراً نیز شاهد جابجایی‌هایی در این زمینه بوده‌ایم.

وی افزود: با این رویکرد و نگاهی که دولت به مسئولیت‌ها دارد در صدد برداشتن گام‌های اساسی برای تحقق اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت رفع مشکلات مردم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز