خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

دومین جلسه می‌دانی کمیسیون ماده ۵ در استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۹۹

استاندار البرز در دومین بازدید می‌دانی کمیسیون ماده(۵) گفت: بازدید‌ها و حضور در مناطق دید کار‌شناسی به مجموعه می‌دهد و کار‌شناسان تصمیم گیری شفاف و آگاهانه خواهند داشت.

استاندار البرز در دومین بازدید میدانی کمیسیون ماده(۵) گفت: بازدید‌ها و حضور در مناطق دید کار‌شناسی به مجموعه می‌دهد و کار‌شناسان تصمیم گیری شفاف و آگاهانه خواهند داشت.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در رأس هیئتی از مسئولان شهری دومین بازدید خود را از پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ با حضور در محل اصلی پروژه‌ها در مناطق مختلف استان انجام داد.

وی در خصوص این بازدید گفت: در تشکیل کمیسیون ماده(۵) با حضور در محل پرونده‌ها، به جای اینکه اتکا به استناد گزارش‌ها و مصوبات کارگروه‌ها باشد با بازدید می‌دانی و حضور در محل می‌توان به نحو مطلوب تری تصمیم گیری کرد.

طهایی با بیان اینکه در دومین بازدید میدانی برخی از پیشنهادات موافقت و برخی مخالفت شد افزود: مخالفت‌ها و موافقت‌ها به استناد قوانین و مقررات و ‌‌نهایت کاربری املاک است.

استاندار البرز با تاکید بر حضور فعال اعضای این کمیسیون گفت: تمام اعضای کمیسیون ماده(۵) حضور فعال دارند و با بحثو برسی نظرات جمع بندی و در ‌‌نهایت صورت جلسه می‌شود.

وی افزود: کمیسیون ماده(۵) بیشتر برای تغییر کاربری‌ها و بخشی از طرح تفضیلی شهر که نیاز به تغییرات و مغایرت‌هایی با طرح جامع داشته باشد مورد بررسی کار‌شناسی و در خصوص آن تصمیم گیری می‌شود.

طهایی تصریح کرد: این بازدید‌ها وحضور در مناطق، هم دید کار‌شناسی به مجموعه ما می‌دهد و کار‌شناسان می‌توانند خیلی راحت تصمیم شفاف و روشنی داشته باشند.

به گفته وی قبل از اینکه کمیسیون ماده ۵ تشکیل شود در کمیته‌های فنی با استناد و مدارک بررسی می‌شود و بعد به این کمیسیون ارجاع می‌شود

وی گفت: شاید بازدیدهای بعدی مختصر شود و طرح اولویت دار و مهم بازدید می‌دانی صورت گیرد تا تصمیم گیری سریع‌تر انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز