خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری البرز:

توزیع «۱۴۹۵» میلیارد ریال اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۹۱

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس کمترین اعتبارات استانی را به خود اختصاص داد. / اعتبارات هزینه‌ای استانی نسبت به مصوب سال قبل دارای رشد ۲۰ درصدی است.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز از بررسی و توزیع نهایی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال ۹۳ یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای در میان شهرستان‌های استان البرز توزیع می‌شود.

وی اعتبار اختصاص یافته به شهرستان‌های استان را نیز برشمرد و افزود: این میزان اعتبار برای شهرستان‌های کرج ۴۳۲ میلیارد ریال، شهرستان ساوجبلاغ ۲۷۸ میلیارد ریال، شهرستان نظر آباد ۲۱۲ میلیارد ریال، شهرستان طالقان ۲۲۹ میلیاردریال، شهرستان اشتهارد ۱۵۹ میلیاردریال و شهرستان فردیس ۱۵۴ میلیاردریال است.

مظفری گفت: علاوه بر این، به روز رسانی شاخص‌های توازن منطقه‌ای شهرستان‌ها سهم اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز مشخص و توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز گفت: توزیع اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه‌ای استانی است.

وی افزود: کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی پیوست قانون در سال۹۳ نسبت به سال ۹۲ به صورت نقطه به نقطه دارای رشد ۲۴.۴ درصد بوده است.

به گفته وی اعتبارات هزینه‌ای استانی نسبت به مصوب سال قبل دارای رشد ۲۰ درصدی است.

معاون برنامه ریزی در پایان سخنان خود اظهارداشت: از این پس ضرورت دارد جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان هر ماه تشکیل شده و مدت زمان بررسی و طرح مصوبات کارگروه‌های تخصصی در شورا کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز