خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت:

استان البرز مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۶۶

استان البرز به دلیل ویژگی‌های خاص فرهنگی، سیاسی و به خصوص اقتصادی دارای شرایط ویژه است و بر خلاف سایر استان‌ها به دلیل جاذبه و نزدیکی به پایتخت استان البرز مشکل جذب سرمایه‌گذار ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز گفت: البرز مستعد سرمایه گذاری در حوزه‌های صنعتی، دارویی و هایتک است.

به گزارش ایلنا در کرج، علی یزدانی صبح امروز در دیدار با استاندار البرز اظهار داشت: استان البرز به دلیل ویژگی‌های خاص فرهنگی، سیاسی و به خصوص اقتصادی دارای شرایط ویژه است و بر خلاف سایر استان‌ها به دلیل جاذبه و نزدیکی به پایتخت استان البرز مشکل جذب سرمایه گذار ندارد.

یزدانی با اشاره بر ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان البرز گفت: این استان از لحاظ جمعیتی و استقرار واحدهای صنعتی و صنفی یکی از بزرگ‌ترین استان‌ها بوده و دارای موقعیتی ویژه است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری‌ها در کشور کم نیست و نیاز به ساماندهی دارد، خاطرنشان کرد: صنعت خودرو، پتروشیمی، پالایشگاه، فولادسازی و… از جمله این صنایع است.

یزدانی خاطر نشان کرد: از این رو زمینه سرمایه‌گذاری در البرز در زمینه حرکت صنعتی در زمینه‌های صنایع غذایی و دارویی هایتک مهیا‌تر و بیشتر از دیگر استان‌های کشور هم توجیه دارد و متخصصین زیادی دارد.

سید حمید طهایی استاندار البرز نیز در این دیدار چشم انداز آینده استان را در بخش صنایع و معادن و تجارت در توسعه استان البرز یادآور شد و گفت: طرح آمایش سرزمین خصوصا در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان در حال مطالعه است.

وی افزود: ما به دنبال استفاده بهینه از منابع انرژی در راستای توسعه تولید در استان هستیم که سهم به سزایی در اشتغال پایدار استان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز